Gå til innhold

farge?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hadde tenkt å hellakere bilen min i nærmeste framtid og jeg lurte på hvem farge jeg burde velge... skal ta og friske opp motorrommet i vinter og lakere det i den samma fargen som resten av bilen... har absolutt ingen peiling på ossen farge jeg skal velge, ell hva som passer... P1010029.jpg[/img]

P1010032.jpg[/img]

74 Chevrolet Monte Carlo med oldsmobile 455 på 350hk...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på det røde interiøret. Det er endel farger på utsiden av bilen som vil "skrike" endel i forhold til det.

Sort er jo en sikker vinner sammen med rødt interiør, men er kanskje litt kjedelig?

Sølv/koksgrå metallic går også fint sammen med rødt interiør.

Personlig har jeg veldig sansen for slike biler når de er i sølv metallic uten vinyltak, pyntelister og emblemer og i kombinasjon med børstede alufelger av type Centerline og lignende.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å skaffe meg en Monte Carlo igjen - eide en 73-modell for noen år siden som jeg var kjempefornøyd med! Som du ser av bildene nedenfor var den litt customized, med two-tone lakk, fjernet vinyltak og emblemer, mild senking og AR Torque Thrust felger. Interiøret var opptrukket i nytt skinn, og dash/dørtrekk osv. lakkert i en mer moderne gråfarge enn originalt.

Hva tror du om en sånn lakk?

monte02.jpg

monte03.jpg

monte07.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sr du den ene Monthy'en jeg hadde før.Ikke akkurat diskret men ganske tøff likevel synes jeg. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=850943&username=

har sett på den før:) det er en bil du snur deg etter! fargen er fet den... men hvor mye skulle du ha for den? vil vite prisnivået på dem skjønner du....

74 Chevrolet Monte Carlo med oldsmobile 455 på 350hk...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider