monte carlo Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hadde tenkt å hellakere bilen min i nærmeste framtid og jeg lurte på hvem farge jeg burde velge... skal ta og friske opp motorrommet i vinter og lakere det i den samma fargen som resten av bilen... har absolutt ingen peiling på ossen farge jeg skal velge, ell hva som passer... [/img] [/img] Siter 74 Chevrolet Monte Carlo med oldsmobile 455 på 350hk...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 tror en ganske mørk blåfarge hadde vært fin på den der. forresten: var du på tyrigrava i dag? mente jeg så den bilen der. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Vær obs på det røde interiøret. Det er endel farger på utsiden av bilen som vil "skrike" endel i forhold til det. Sort er jo en sikker vinner sammen med rødt interiør, men er kanskje litt kjedelig? Sølv/koksgrå metallic går også fint sammen med rødt interiør. Personlig har jeg veldig sansen for slike biler når de er i sølv metallic uten vinyltak, pyntelister og emblemer og i kombinasjon med børstede alufelger av type Centerline og lignende. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
POSi411 Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Synes bilen kler burgunder veldig bra, jeg. Kanskje til og med enda litt mørkere. Hold den i hvert fall i en litt mørk farge ikke knall rød eller gul! Siter -- POSi411 '72 Camaro '98 Grand Voyager 3.3 SE LUX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epidemic Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Mørke blå med rødt interiør er fint vøtt.....så kan du lakkere motorrommet svart, blir konge!!!! Siter 1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero 1968 Volvo 144 (75HK) :pimp V8 er tingen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte carlo Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 tror en ganske mørk blåfarge hadde vært fin på den der. forresten: var du på tyrigrava i dag? mente jeg så den bilen der. var nok ikke det, har vært på skolen i hele dag, kom nettopp hjem..:) Siter 74 Chevrolet Monte Carlo med oldsmobile 455 på 350hk...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte carlo Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 mørk blå ell litt mørk sølv hadde vært kult, noen som veit om noen typer som passer..? Siter 74 Chevrolet Monte Carlo med oldsmobile 455 på 350hk...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epidemic Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 ja, den jeg har på pintoen, sett den? Siter 1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero 1968 Volvo 144 (75HK) :pimp V8 er tingen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte carlo Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 nei men legg ut noen bilder av den a??? har sinnsykt lyst til å se den! Siter 74 Chevrolet Monte Carlo med oldsmobile 455 på 350hk...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epidemic Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 legg meg til på msn blir mye lettere å sende og sånn da <------------------------- Siter 1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero 1968 Volvo 144 (75HK) :pimp V8 er tingen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Siste modellen av Chrysler Stratus kunne leveres med en utrolig fin, dyp, mørk koksgrå farge. Ulempen med en slik farge er at ujevnheter i grunnarbeidet vises utrolig kjapt! Dybdevirkningen i lakken fremhever hver minste lille bulk og fordypning. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blown Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg har veldig lyst til å skaffe meg en Monte Carlo igjen - eide en 73-modell for noen år siden som jeg var kjempefornøyd med! Som du ser av bildene nedenfor var den litt customized, med two-tone lakk, fjernet vinyltak og emblemer, mild senking og AR Torque Thrust felger. Interiøret var opptrukket i nytt skinn, og dash/dørtrekk osv. lakkert i en mer moderne gråfarge enn originalt. Hva tror du om en sånn lakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Her sr du den ene Monthy'en jeg hadde før.Ikke akkurat diskret men ganske tøff likevel synes jeg. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=850943&username= Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte carlo Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Her sr du den ene Monthy'en jeg hadde før.Ikke akkurat diskret men ganske tøff likevel synes jeg. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=850943&username= har sett på den før:) det er en bil du snur deg etter! fargen er fet den... men hvor mye skulle du ha for den? vil vite prisnivået på dem skjønner du.... Siter 74 Chevrolet Monte Carlo med oldsmobile 455 på 350hk...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Det er et par år siden jeg hadde den.Den er stort sett i bra stand men litt småplukk burde vært fikset.Hun håpte på 40000.Ingen u-pris. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg