monte carlo Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 heisann hadde i nærmeste framtid tenkt å hellakkere bilen min, men veit ikke ossen fagre jeg skal ha... skal friske opp motorrommet i vinter og lakkere det i samma farge så må finne ut ossen farge jeg skal velge... kom med de fargene dere synes hadde vært tøft og passer bra...:)[/img] Siter 74 Chevrolet Monte Carlo med oldsmobile 455 på 350hk...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 mørk sølv, med chrom felger. kommer ann på hvor mye penger du skal legge i det da. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 den golfen på det øverste bilde trenger iværtfall lakkering! Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte carlo Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 hehe... nei den har blitt spiker nå..:) Siter 74 Chevrolet Monte Carlo med oldsmobile 455 på 350hk...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg