Gå til innhold

Tips om GODE frontsett?

Ranger emnet


Woodbeach

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liker ikke lyden i RF...blir for skarpt. Ser ha SQ frontsett som er i stand til å spille høyt.

For skarpt? jaja, da har jeg hørt det også, hehe..

 

Få heller en skikkelig demo du, av noen som faktisk har montert ett komponentsett riktig..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For skarpt? jaja, da har jeg hørt det også, hehe..

 

Få heller en skikkelig demo du, av noen som faktisk har montert ett komponentsett riktig..

 

Det var denne jeg hørte på som det var skjærende lyd i. Kameraten min elsket lyden i den, så det er nok bare smak og behag. Dette var på Autofilmessa 2004. Hørte oxo på pic-upen som stod ved siden av, og den syns jeg spillte betraktelig finere.

4157467884_498506e.jpg

3318924306_498503e.jpg

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har hørt Morel Elate 9 - 3-way?

Hva har Morel på forumet å si om dette settet?

 

 

Ser på Hertz sin side...Har de noe som er bedre enn HSK 165? Evt noen 3 veis systemer som fungerer bra? Hvor kan jeg få hørt på Hertz?

Jeg kan ikke si noe om dette settet her på forumet, men send meg en PM eller legg meg til på din MSN: palb@broadpark.no så tar vi det derfra.

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en forespørsel til alle forhandlere/importører/privatpersoner. Kan dere komme med tilbud på BRA frontsett som dere tror ville passe meg? Send meg i så fall en mail på cskogstrand@gmail.com.

 

Prisantydning: ikke over 9 500,-

 

Hva jeg ser etter:

3-veis, evt. 2-veis med ekstra mid-bass.

Skal kunne spille veldig pent.

Skal kunne spille veldig høyt.

Store elementer er ingen hindring, heller en utfordring OM det skulle oppstå problemer :)

ALT av interesse.

 

Musikk jeg hører på:

Rock (Creed, Alter Bridge, Seether, Disturbed, Submerced, Our Lady Peace, Midnight Choir og den slags:))

Trance (Vocal trance, dvs Trance med sang og melodi, ikke sånn dunk dunk techno crap)

Litt diverse pop.

Det går litt i Rap/RnB og, men det er minimalt.

Ellers musikk jeg syns fenger (uten at det gir dere noen stor pekepinn :P)

 

Takker for alle svar til nå! :thumb

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som kapper hodet av deg om du sier litt om det Morel settet her .

Vi andre svarer jo når folk spør så hvorfor skulle ikke du kunne .

Litt teknisk data og generel info må vel tåles selv på dette forumet .

 

Mvh

 

Jeg og Morel har tatt dette på msn og jeg har ingen problem med det! :)

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller dårlig erfaring med enkelte moderatorer og admin`er på dette forumet, men jeg skal driste meg til å legge inn informasjon om spesifikasjoner hvis andre er intressert.

Spec`en sier jo heller ikke noe om lyden, ateam. :ass men jeg slipper inn her at Morel elementene tåler en spisseffekt på 1000 watt i 10 m/s. assman

 

Mvh

Pål

(som sitter og venter på noe fra Italia :wave )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis ikke moderatorene tåler at forhandlerene svarer på enkle spørsmål som er rettet mot dem av medlemmene på forumet er det jo noe som er meget feil her,kan skjønne dette med og ikke få gi pristilbud men faen heller spørsmål må man jo faen meg få svare på :hammer

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med en kommentar her jeg også :)

 

SPX skal spille meget bra, men ikke sinnsykt høyt.

Focal K3P spiller meget bra (ca. likt som forrige utopia, men bedre diskant) og jeg har tilgode å finne noe frontsett med 1 eller 2 6,5" som spiller høyere enn dette. Følsomhet på 95,5 dB og effekttålighet på 200 W RMS gir muligheter for ganske syke lydtrykk.

Et alternativ er MB Quart PSD 216 + QSD 164. Spiller ikke ille det heller, men det har en litt "spesiell" lydsignatur som ikke alle liker.

 

 

Mvh

Stian

 

edit: skriveleif

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spec`en sier jo heller ikke noe om lyden, ateam. men jeg slipper inn her at Morel elementene tåler en spisseffekt på 1000 watt i 10 m/s.

 

Sorry det var det jeg mente Morel, Mente at du burde fortelle litt om hva du syntes om settet og ikke bare tekniske data .

Det bør Admin tåle .

 

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår