Kebab gud Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Første genrasjon skyline er så langt fra sportsbil man kan komme så ikke regn med å se den her .. (hadde dette vert en tråd for Chrom flak så hadde det vert en annen sak) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 En slik Honda Beat så jeg i London en gang! Ørliten bil:P Hva med Mitsubishi FTO? De såg jeg mange av i England. EDIT: den var presentert i første tråden ja.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Første genrasjon skyline er så langt fra sportsbil man kan komme så ikke regn med å se den her ..(hadde dette vert en tråd for Chrom flak så hadde det vert en annen sak) Ja kan vel kalles det ja.. tenkte faktisk og skrive at det ligna en amrikaner men ga f... men det er i alle fall en glemt bil om ikke annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 den er glemt ja .. men det har nok noe med at det er umulig å fåtaki en Prinz Skyline i dag .. hvis det i det heletatt finnes noen igjen i verden Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Skrev du feil med vilje??? hehe Vet du hvorfor den het Prince?? var nissan som lagde skyline GT med 2liters motor med dobble overliggende kamaksler og 160 hester.. Det er også den første GTR.... dette var andre genrasjons skyline fra nissan. og skyline som de aller fleste kjenner den i dag. de før er glemt.. Prince lagde også den første skyline racing bilen. Med Gloria 6`er... Den ble solgt med 2liters motor, trippel forgassere, 130 Hk, 99liters bensin tank... DET er starten på noe det gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Nissan Primera GT og VVL er ikke verdags kost heller. Pirmera Gt kom i P10 og P11 det samme Med VVL GT: 150hk SR20DE ganske morro sak å kjøre ! VVL: 187hk Variable ventil tider osv... Kan komme med mer Innfo senere... Subaru Baja er heller ikke så kjent her i norden ! kommer med mer innfo senere eg er for trøtt nå notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Her har du en Toyota Caldina, er storebroren til Avensis. 4wd, turbo og orginalt 240 hk. Sånn ca. Nyere modell: Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Enda nyere Caldina ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Nydlige biler:) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Siste modell Caldina var jo veldig pen.. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Er vel mer riktig å komme med bilde av Facelift utgaven og mer viktig GT4 utgaven .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Siden neste tema er 80talls coupeer, vil jeg nevne Izuzu Piazza/Impulse, en totalt glemt konkurent til ae86 og rx7. Toppmodellen var Piazza Turbo Lotus. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 eneste grunnen den egentlig er verdt å nevne er overhenget forran :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Subaruen var vanvittig tøff. Var ett eller annet med den jeg likte ekstremt godt. Fant et bilde av en litt styla en: Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Tja... Siden vi er inne på 80-talls coupeer burde vel kanskje Honda Prelude BA4 nevnes?? Når det snakkes om prelude blir nesten aldri denne nevnt. Virker som den er litt undervurdert. Kom i 88 og ble lagd fram til 91 og ble da erstattet av 4. generasjons prelude som er en god del mer vanlig her på berget. Blir av mange kalt "baby-nsx" Noe av det som gjør denne bilen spesiell er at det var verdens første serieproduserte bil med 4-hjulstyring. I motsetning til andre biler med 4-hjulstyring så er det 100% mekanisk styring av bakhjulene. Så bakhjulene er med å styrer bilen hele tiden. Dette gir en mildt sagt spesiell kjørefølelse. Bilen ble levert med diverse motoralternativer. Fra rundt 115 hester og opp til 150 hester (i europa). I japan fikk du den levert med 160. Alle motorene var på 2 liter og med 16 ventiler, laget i aluminium og med mekaniske ventilløftere. Alle motorene var B-serie motorer som desverre ikke har noen ting felles med B-serie motorne som sitter i civic vti og integra type r. Så tuning deler til disse er nesten umulig å skaffe. En fin ting er at H22 motoren som sitter i Gen. 4 prelude passer. Da begynner vi å snakker ytelser i nærheten av en integra type r. Understellet er ganske bra fra fabrikk med hondas vanlige dual-wishbone løsning både forran og bak, og med skivebremser på alle 4 hjul. Noen utgaver kom også med abs-bremser. Når den kom i 88 ble den testet i autoslalom mot diverse biler og slo samtlige (ferrari testarossa, porsche 911 osv). Dette med 195/60-14 dekk. Med 150 hestern hadde den en 0-100-tid på 8 sekunder og klarte 215 km i toppfart. Egenvekt på 1145 kg ca (avhengig av utstyr) Relativt uvanlig bil her til lands, hvertfall med 4-hjulstyring. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.