ole626 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 3-4 hk kanskje. Jeg merket nesten ingenting. Men jeg tror katten min var ødelagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 chiper kan vi altids skaffe mer av :) må loddes for å monteres, beste er vel å levere inn til ei elektrosjappe med verksted og si "skift ut denne med en sokkel" koster en hundre lapp eller 2 tenker eg meg :) prisen pr chip er nå 600kr (inkludert frakt) Ok, vil gjerne høre om den har noen effekt på bilene av andre her på forumet som har kjøpt chippen av deg først :) Sender du i oppkrav eller er det forhåndsbetaling? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 forhåndsbetaling, da eg må forhåndsbetale til "produsent" :) bare for å få sagt det, så har ingen av de som har kjøpt chipen til nå hatt den optimale motoren, da mazda626 har j-spec motor, og LMB__ har FE6C ecuen, den er mest optimal på FE5A ecuen (som eg har :D) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 forhåndsbetaling, da eg må forhåndsbetale til "produsent" :) bare for å få sagt det, så har ingen av de som har kjøpt chipen til nå hatt den optimale motoren, da mazda626 har j-spec motor, og LMB__ har FE6C ecuen, den er mest optimal på FE5A ecuen (som eg har :D) Har du åpnet FE5A-hjernen din "Elanzer"? I så fall, har du dette printet + komponenter, som jeg har snakket om, på din? (Se tidligere bilder). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 forhåndsbetaling, da eg må forhåndsbetale til "produsent" :) bare for å få sagt det, så har ingen av de som har kjøpt chipen til nå hatt den optimale motoren, da mazda626 har j-spec motor, og LMB__ har FE6C ecuen, den er mest optimal på FE5A ecuen (som eg har :D) Jeg har FE5A ecuen........ Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jeg har FE5A ecuen........ Ja, så har du rett utgave av GD'n også :D Når på året (1988) ble din produsert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ja, så har du rett utgave av GD'n også :D Når på året (1988) ble din produsert. Åssen skal jeg finne ut det da? mener du førstegangsregistrert i Norge? EDIT: Den er førstegangsregistrert i Norge 21.04.88 Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Åssen skal jeg finne ut det da? mener du førstegangsregistrert i Norge? EDIT: Den er førstegangsregistrert i Norge 21.04.88 Grunnen til at jeg spør, er at det trolig kom noen små endringer i styreenhet på de senere 88 utgavene, noe som medførte mindre effekt? Snakker ikke her om cat-utgaven. Dette er bare "rykter", men det snakkes en del om det blant vitere. "Du" har den rette hjernen (FE5A), så det hadde vært fint om du kunne tatt et nærbilde av "innholdet". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 eg mener eg ikke hadde den dingsen inni ecuen som du har... har ikke PEILING på hvor vognkortet mitt er (har ikke fått et enda i mitt navn pga den ikke er eugodkjent) skal sjekke på plata i motor rommet når den kom... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Grunnen til at jeg spør, er at det trolig kom noen små endringer i styreenhet på de senere 88 utgavene, noe som medførte mindre effekt? Snakker ikke her om cat-utgaven. Dette er bare "rykter", men det snakkes en del om det blant vitere. "Du" har den rette hjernen (FE5A), så det hadde vært fint om du kunne tatt et nærbilde av "innholdet". Nå har det seg slik at jeg har skrudd litt bil men, kan du fortelle meg hvor den hjernen befinner seg? Gidder ikke å lete hvist noen garantert vet svaret, hehe Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 den ligger under dasjbordet,bak midtkonsolen på gulvet med torpedoveggen... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Skal se om jeg får tak i den imorgen. Har pusset rust idag :) Det sies at alle biler ruster men opel har rekord. men jeg vet ikke jeg da....... hehe Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMB__ Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 heisann nå har jeg fått bilen til å starte! og er overlykkelig av det, chippen fungerer da i vertfall siden det er den som sitter i hjernen nå, hehe, men bilen er ikke akkurat helt skrudd sammen, så har ikke fått testa den enda. Siter Mazda 626 2.0i 16v combi -88 x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert) x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket) x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg skrudde ut boksen som hjernen sitter i idag og åpnet den. Jeg fikk ikke tatt bilde fordi at jeg ikke fikk ut printkortene, de var skrudd fast i chassiet og skruene var det sølt loddetinn over for å jorde kortet til chassiet. Orket ikke å begynne og ta opp loddingen, desverre. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg skrudde ut boksen som hjernen sitter i idag og åpnet den. Jeg fikk ikke tatt bilde fordi at jeg ikke fikk ut printkortene, de var skrudd fast i chassiet og skruene var det sølt loddetinn over for å jorde kortet til chassiet.Orket ikke å begynne og ta opp loddingen, desverre. Ehe, sikker på at du har gjort dette rett? Fire skruer holder lokker på boksen og fire skruer holder det ene printet på plass. Skal ikke være noe loddetinn her? Når disse skruene er fjernet, er det bare å brette det øverste printet til side, og print nummer 2 kommer til syne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg