Mandel Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Har lenge hatt lyst til og kjøpe meg en rc bil og drifte litt med.. er ikke ute etter det råeste, men vil jo ha noe man kan ligge sidelengs med.. Jeg har ikke noe som helst utstyr fra før, så jeg trenger alt som må til for og få bilen til og gå.. Har sett litt rundtom på nye biler, men er ikke interisert i og bruke så mye penger. Er det noen som har en billig brukt " pakke " som jeg kan kjøpe, eller noen som vet om steder som selger ? aller helst i norge eller sverige.. Har sjekke qxl. ebay. og alle vanlige salgs-sider. Bilen trenger ikke og være laget for drifting..rwd og motor som er sterk nok til og få hjula til og spinne er det som trengs fra min side.. Harde dekk skal jeg klare og oppdrive/lage selv.. Fredrik Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Ser ut som de fleste kjører firehjulstrekk synes nå jeg? sjekk ut rc driftefilmene her, om du ikke allerede har: http://www.cmldistribution.co.uk/downloads.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 rwd kan du bare glemme.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 jeg har en pakke du kan kjøpe som mangler kun lader, ring på 40495008 4wd, peak motor, refex motaker/sender, hitec fartregulator. olje dempere. tamiya bil av som er et år gammel. dette er en bil med masse deler og tuning til salgs. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 jeg har en pakke du kan kjøpe som mangler kun lader, ring på 40495008 4wd, peak motor, refex motaker/sender, hitec fartregulator. olje dempere. tamiya bil av som er et år gammel. dette er en bil med masse deler og tuning til salgs. og denne skal du ha hvor mye for ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 og denne skal du ha hvor mye for ? 2000kr med mekke bord, kasse til og ha bil og deler.. to karroserier. subaru gull farve og et rødt. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 2000kr med mekke bord, kasse til og ha bil og deler.. to karroserier. subaru gull farve og et rødt. Hva heter modellene? Tamiya... ___ ?? Hehe :) Electric, right? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Norsk butikk som selger drifte biler : http://shop.sms-modell.no/index.php?action=item&id=9&prevaction=category&previd=new&prevstart=6 Noen fler som driver med detta? er det noe mulighet å få til noe slikt med rwd 1/5 scale bensin? Hmm... uten elektronikk står det... :/ Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 husker ikke, med det er en offisiel cup bil så deler er bare og dra og handle. er ca 1 år gammel og lite brukt. følger med alt dette. en liten skade i foropphenget med det er lett og billig og reparere, samtideg burde du skaffe en lader og et ekstra batteri. følger med dekk jeg driftet litt med også vis du ser nøye! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 HUSK! Drifte dekk=felger med pvc rør! De på filmene over har det.. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jeppers! Trur du meg ikke står det på rulleteksten Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 den er i posten enda:((men bestilte den for 4 dager sia da :D) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 stemmer, driftedekka som følger med er gummi, men de fleste tar de av og slenger på pvc rør, men skal prøve org. dekka først. Får vell melde meg inn i lmbk ja :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Har lenge hatt lyst til og kjøpe meg en rc bil og drifte litt med..er ikke ute etter det råeste, men vil jo ha noe man kan ligge sidelengs med.. Jeg har ikke noe som helst utstyr fra før, så jeg trenger alt som må til for og få bilen til og gå.. Har sett litt rundtom på nye biler, men er ikke interisert i og bruke så mye penger. Er det noen som har en billig brukt " pakke " som jeg kan kjøpe, eller noen som vet om steder som selger ? aller helst i norge eller sverige.. Har sjekke qxl. ebay. og alle vanlige salgs-sider. Bilen trenger ikke og være laget for drifting..rwd og motor som er sterk nok til og få hjula til og spinne er det som trengs fra min side.. Harde dekk skal jeg klare og oppdrive/lage selv.. Fredrik Stikk en tur på IMPAXX lillehammer og kjøp denne.. http://www.tamiya.de/produkte/autoselektro/onroad/rtp/58314/produktdetails.htm Kjøpte en sist lørdag og er kjempe fornøyd. 1990.- + batteri og lader... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hva trengs det for å få dem igang? er det drifte dekk du har til dem? bor like ved deg og er meget intr. lader og batteri, har ikke drifte dekk men noen harde slisser... og den forstillins delen til en laten slant.. følger med masse servoer, dekk og dekk grip lim. el-motoren er overhalt med nye børster og dreid aksel på romerike hobby! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg