Mandel Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Stikk en tur på IMPAXX lillehammer og kjøp denne.. http://www.tamiya.de/produkte/autoselektro/onroad/rtp/58314/produktdetails.htm Kjøpte en sist lørdag og er kjempe fornøyd. 1990.- + batteri og lader... hvor mye måtte du ut med for batteri og lader da? hva følger med bilen? Går ann og drifte med den ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Tamiya TT-01 er en drifter ja :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 ?har du ikke batteri til den? hvordan fåpr jeg sett at den funker og slikt? jeg har batteri men det har sett sine bedre dager... kan se den i lillestrøm. det er motor til 600kr, regulator til 1800. dette er ting du må ha utenom sånne ferdige pakker uansett... Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hvor mye måtte du ut med for batteri og lader da?hva følger med bilen? Går ann og drifte med den ? Ga 2700.- for alt, inkl ett bra batteri og den grommeste laderen. da er da bare å drifte Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 kan ikke vi prøve å treffes imorgen? det kan vi vettu.. drar til trondheim i morra (tirsdag) kl 7 men hjemme igjen på dagen med ny bil!! men kan se deg før kl 5 i dag eller i morra kveld! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 ring på 40495008. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 skal til fetsund nå og kjøre litt fg på sandtaket, kan ikke du sende meg en sms på 97966516? hei leste ikke før nå.. men ring meg når det passer deg du! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 rwd kan du bare glemme.. Nå er RWD tilbake Denne er vel det råeste du kan drifte med på grus ? http://shop.sms-modell.no/index.php?action=category&id=3 Jeg har selv en gammal stadium truck med bakhjulstrekk, det krever litt fintfølelse før den går rett fram :wave Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 hei leste ikke før nå.. men ring meg når det passer deg du! hei hei, kom gjerne innom enda du! 40495008... Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 RWD!? du MÅ ha firehjulstrekk!! lrs kan du bare glemme å drifte! da blir d bare snurring;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 RWD!? du MÅ ha firehjulstrekk!! lrs kan du bare glemme å drifte! da blir d bare snurring;) Den BMW M3 er 4 wd.... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Nå har jeg også fått meg drifte dekk, bestillte mine hos hobbyland.no på strømmen.. (bestillte fredag, lørdag lå dem i postkassa :thumb ) :drive2 Det som da er dumt er at det viser seg at bilen min ikke går helt bra, lurer på om kanskje batteriet er dårlig.. Men selv med dårlig batteri så merka jeg det at dekkene satt akuratt like dårlig som dem burde.. yummy så nå gleder jeg meg til jeg får den til å funger, skal prøve dekkene på bilen til en kamerat i dag.. Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 sitter ENDA og venter på silviaen min som jeg bestilte 6. september :fire: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Heisann:) Tror dere denne skylinen er et godt kjøp?? å hvordan tror dere det er å drifte med den? http://www.hobbyland.no/hXGXyngtrM1Z.5.idium den er dyr, men jeg tror en kan ha MYE morro med en slik bil:D Jeg har ikke tenkt å kun drifte med den, jeg vil tro den blir litt overkill til det formålet:) men det skal hvertfall prøvest!! Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Ja jeg synst den var fet:) jeg har og funnet den til en litt rimeligere pris:D Men er det noen som har noen synspunkter på hvordan det vil bli å drifte med denne? Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg