CarFreak! Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Slenger meg på her: Noen som har en formening om at jeg kan drifte med denne bilen, om jeg setter på drifte dekk...! Er en 1:8 Skala! 3.5 Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 er vel litt annerledes responstid på gassen på fuel men er 4wd, kan bli artig Hehe, ja. responsen er ikke allverden! Kan bli litt vanskelig å konrolere! Går ferlt! :hammer Men kan jo alltids ta å kjøre når vinter'n kommer :D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hvis Dere skal kjøpe bil kun for å drifte så kjøp el bil. Fuel bil har ikke samme momentet på motor som el bil og blir derfor vanskelig å kontrollere i sladder. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 yes, men nå har jeg hatt denne bilen i flere år ;) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Kjøp deg en nikko-bil og fest teip på bakhjula ;) Sånn jeg gjorde det i mine yngre dager :D Jeg drifter med nikkobil.. setter på vanlig "skole" teip på bakhjula.. funker fett, men teipen varer ikke lenge... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg