Gå til innhold

Dynamo fra høggern - noe vits ?

Ranger emnet

yosteffen

Anbefalte innlegg

Jeg hentet meg dynamo hos huggeren, den holdt 1 uke(!!) så var den også gåen... Etter det kjøpte jeg ny, og den har jeg hatt i snart 1/2 nå uten problemer..

Men det var nok bare jeg som var maks uheldig, som vanlig, en dynamo fra huggeren kan jo selvfølgelig var lenge den, men det er ikke noe poeng å betale masse hundrelapper for det ivertfall...

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilteama har batteri og eksosen som datt av til 400kr stk.

Hvis de har dynamo også så blir den jo så god som ny.

Men fant ikke dyno på nett sia. Ringte dem og tlf svareren sa de ikke kunne svare på spørsmål om varene sine... hmmmm

Biltema har nok ikke komplett byttedynamo... men har du sjekka om det kan vere nok å bytte børster/regulator? Nå kjenner ikke jeg bilen din spesielt godt, men hvis dette er en vanlig Bocsh dynamo bruker jo dette å vere en grei jobb. To små skruer, og delen koster kanskje et par hundrelapper!

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er no vits, med Dynamo fra høgger'n...

Det er det absolut dummeste jeg har hørt i hele dag... Bara kjøp fra høggern, det er skjeldent noe annet enn børstene er gåent, så kjøp nye med en gang før du setter den i. Det som kan være et problem er at det kan ha slitt seg noen kanter på banene til børstene så det ikke blir noe kontakt med nye børster, dette løser du enkelt ved å ta litt smergel og snurrre dynamon rundt.

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider