esp1 Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Noen som vet åssn jeg justerer forgasseren på en Corsa13s? hvor tomgangskruen å det er? evt. vet om noen adresser med tegninger av forgasseren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Kjøp deg en bok et eller annet sted om den bilen du har, der står alt om bilen, og alle deler etc... kan demontere hele bilen og sette den sammen igjen hvis du har en sånn bok... Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by esp1 Noen som vet åssn jeg justerer forgasseren på en Corsa13s? hvor tomgangskruen å det er? evt. vet om noen adresser med tegninger av forgasseren? Det er 2 små skruer på forgasseren. Still på disse forsiktig når bilen står på tomgang og du hører på motoren om det blir bedre eller verre... Gjorde dette på min gamle bil ascona b med forgasser. Dette skulle da være nestne samme greiene. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esp1 Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 takk for svara.. har bestillt boka ja, men får den ikek før mandag, skulle gjerne hatt det iorden før det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg