Gjest Volvo_gutten Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Fargen var fin, men jeg har sett mye finere...hva var den tingsten på taket for`no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 om du leser annonsen på autodb, kaller han det for "et unikt soltak" eller noe i den duren..stygt spør du meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 jeg driver med et amazon prosjekt..(Volvo MannaZon) er egentlig enig med di fleste sier her inne.. lavt, blank flott lakk og chrome! uheldigvis er det langt igjen for min del da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Det mangler liksom noe i fronten :) men så veldig strøken ut Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 går en finere amazon her i ringsaker. den er ombygd til cab,ser ellers helt original ut. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 går en finere amazon her i ringsaker.den er ombygd til cab,ser ellers helt original ut. hehe. er vell ikke orginal da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hehe. er vell ikke orginal da.. nei,men som det står,ellers original :driving Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 nei,men som det står,ellers original :driving hvis du sier det så;) :hammer cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ødelagt. :| Liker -ikke- fargen. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Ja, den mangler støtfangern...helt enig! Den sol-tingen på taket var heller ikke så pen...Hvordan får han til å ha helt røde baklykter? ...nå er den på finn.no også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Helrøde baklys var originlat på de gamleste Amazonene, ryggely var vertfall ikke påbudt på min. Jeg hadde min på ombyggingskontroll og EU-kontroll på Biltilsynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 En kompis av meg restaurer en amazon... den blir strøken.... han skal ha den i mørkeblå metallica da... syns han burde hatt den i den orginale vinrøde fargen....;) han skal val american racing felger tror jeg... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 man får jo kjøpt hel røde baklykter da. de er mye tøffere enn orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busetjalet Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 vet dette er en gamme ltråd,men sånn til opplyning, så ligger den samme bilen igjen til salg, var finere med en ny front ja :) http://veteran.autodb.no/?_cmd=results&ListOrder=&xChassisType_Multiple=0&xBrand_Multiple=0&xModel_Multiple=1209019&AdType=0&AdItemText_Match=&Price_Min=&Price_Max=&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&dummy_chkfuel1=on&dummy_checkbox=on#AdItemId1374410 Siter Swedish and American only! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 her er link som virker: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1374410;xBrand_Multiple=1100509;xModel_Multiple=1209019 Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg