GTPrimeraGT Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 ARGH.. Alt kommer på engang.. gått og ventet på dt med drivknuten eller hva det nå er, men nå en stund har eg kjørt med svak spenning på batteriet, aldri fått ladet det helt opp.. og har et veldig kraftig anlegg i bilen, Fosgate p8004 forsterker og en Phoenix Gold XS 15" Sub, trekker veldig mye strøm på fullt. Og har nå null ladespenning.. bilen starter og går og voltmeteret på anlegget viser 10.1 V !! Så tenker at det mest sannsynlig er laderegulatoren som er gåen, tror ikkje dere det kan stemme godt? Et par slike har eg liggende, helt nye, og trodde det skulle være like lett som på den gamle Mercedesen 190`en eg hadde.. og skifte den. Men NEEEI.. ser i haynes boka og der ser det ut som om du må ta ut hele dynamoen av bilen for og skifte denne vetle delen? argh.. noen som vet om dette faktisk stemmer? ARGH.... Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 å ta av en dynamo på en P10 er ikke store problemet da. men vet ikke om du _må_ ta den av, men like greit å gjøre det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg