940tic Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 eg hørte rykter m at ruud-racing kom..e ikke sikker, men det hadde vært digg viss de kom :thumb Siter Volvo 940 Turbo 93modell Volvo 740 Gle 86 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Ruud Racing er vel B4you.no? Jepp riktig det.... Men lurer på en ting.. Er ikke det no denne helgen det er da?? Leste i BA at dahlback og andreas vaa(oransje supra for de som ikke visste det;)) skulle komme.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Det er om en uke. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det er om en uke. :) Vet du noe om hvilke biler som kommer? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Noen som vet hvor mange biler som kommer? De siste gangene har jeg gått rundt en halvtime, sett 2-3 fæte biler, snakket med noen eiere og deretter tuslet ut igjen. Ute var det mye kjekkere fordi da fikk man se mye rått ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Skal vi se, fikk en liten oppdatering på hvilke biler som kommer, men husker ikke alle, skal prøve å få med så mange jeg klarer.. BMW 645 (nye typen) med en eller annen helt spesiell lakk Polly med halvferdig Trans Am Ferarri 360 eller 460 cab Nyeste Mercedes S klasse med full Lorinzer styling Dahlback med ihvertfall Golfen, kanskje en bil til Andreas Vaa med Supraen Aston Martin DB7 Renault Clio V6 Bad boy Porsche Porsche GT3 Lotus turbo Acura NSX AMG 55 cab Skyline (Haugesundsbil) Ante fra Extremepower.no med sin 200SX +++++ Dette er mange fete biler som aldri tidligere har vært i byen, så dette blir fett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Kommer ikke Cato med Astra'n da? Eller er den solgt? Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Joda, den kommer, trodde kanskje det var nevnt tidligere, derfor den ikke er tatt med. Men alle de bilene som er nevnt i forrige post er biler som aldri har vært på noen utstillinger i Bergen før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julenissen Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Når klokken begyner dette på lørdag og søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Det husker jeg faktisk ikke helt i farten, men mener det vare fra 10.00-19.00 begge dager. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Det vil også bli stor fest på Cafe Clue på kvelden om lørdagen, med gratis inngang, og billig drikke. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Genialt nok, men finnes det noen webside ? info stasj. Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Skal vi se, fikk en liten oppdatering på hvilke biler som kommer, men husker ikke alle, skal prøve å få med så mange jeg klarer..BMW 645 (nye typen) med en eller annen helt spesiell lakk Polly med halvferdig Trans Am Ferarri 360 eller 460 cab Nyeste Mercedes S klasse med full Lorinzer styling Dahlback med ihvertfall Golfen, kanskje en bil til Andreas Vaa med Supraen Aston Martin DB7 Renault Clio V6 Bad boy Porsche Porsche GT3 Lotus turbo Acura NSX AMG 55 cab Skyline (Haugesundsbil) Ante fra Extremepower.no med sin 200SX +++++ Dette er mange fete biler som aldri tidligere har vært i byen, så dette blir fett... Huff, vil føle meg som den idioten nå som jettaen skal stilles ut sammenlignet med de overnevnte :wonder Men jeg kommer fordi :popcorn Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaBNor Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 usikker om jeg skal stille jeg. :( Siter http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 usikker om jeg skal stille jeg. :( Hvorfor det da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg