Gå til innhold

Bilexhibition i Bergen 8-9/10-05

Ranger emnet


Turbotrille

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg Ble overrasket når jeg så jettaen din. Ble veldig overrasket over hvor fin og strøken den var :pray :bump Noe motor på gang eller bare orginal? Skulle satt i en 16v KR motor :thumb

Gasspedalen er den til høyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dahlbäck Golfen vant 100.000kr.

 

Synes en mindre kjent bil burde vunnet, Dahlbäck Racing har vel ikke så mye glede av 100.000kr som om at f.eks Renault 5 Turbo2'n eller VW Jettaen hadde vunnet... Min mening altså

 

Vi kan trøste oss med at heldigvis vant ikke Kim's Skyline cheers

 

 

Kunne ikke ha vært mer enig

BMW 523 E39 97mod

Ford Sierra 3dørs 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo publiukum som stemte eller? Og selvfølgelig hadde noen med mindre penger hatt mere brukt for de enn de med masse fra før av. Men jeg syns Golfen til Dahlback var fetest der oppe og den fortjente å vinne i mine øyne. Syns det bare var godt at den lyseblå Skylinen ikke vant og at den der opelen ikke vant.

 

mvh

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth sin?? Brede felger med kant, bur, og subaru blå, skjermbreddere??

 

 

Var vel kun han som hadde Mk2 der...

Plassene ble fordelt etter 70/30 prinsippet, der 30% var peoples choice...

 

 

Jeg syns Andreas Vaa fortjente å vinne... Han kjørte i det minste bilen over fjellet...

 

Og tilbake til AstraCato-diskusjonen... Kansje gutten har overexponert bilen litt, men med tanke på at han ikke kunne en dritt da han begynte på bilen, og alt er selvlært + at han selv er fornøyd med bilen så unner jeg han noen medaljer til...

Folk flest liker jo bilen enda... Bare ikke de som sitter på forumene rundtom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel kun han som hadde Mk2 der...

Plassene ble fordelt etter 70/30 prinsippet, der 30% var peoples choice...

 

 

Jeg syns Andreas Vaa fortjente å vinne... Han kjørte i det minste bilen over fjellet...

 

Og tilbake til AstraCato-diskusjonen... Kansje gutten har overexponert bilen litt, men med tanke på at han ikke kunne en dritt da han begynte på bilen, og alt er selvlært + at han selv er fornøyd med bilen så unner jeg han noen medaljer til...

Folk flest liker jo bilen enda... Bare ikke de som sitter på forumene rundtom...

 

Er en del folk rundtom på forumene da. Fin bil, og all respekt til eieren. Andres Vaa sin er skamfet, det er en bil en aldri kan bli lei.

 

Men alt i alt likte jeg expoet godt :) Masse bra biler.

 

mvh

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde tro på vaa før jeg såg att han hadde "gjere" rundt bilen... godt muligt det er norges råeste gatebil men der syntes jeg andreas tappte seg en del...... hadde stemmt på Challenger'en viss jeg hadde stemmt. Det var en del bra biler utenfor og. Borte på fotballplassen...... var en BMW 5serie som flata ut på fotbalbanen der..... stili å c på.....

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår