Gå til innhold

18" orginale volvo Pegasus R felger med 235/40dekk.

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

De var dyre, mange som synes jeg er gæærn som bruker så mye penger bare på felger, men må jo følge opp med skikkelige felger når alt det andre er såppas dyrt og gromt:)

Dessuten er felger noe av det viktigste for gromt utseende på bil, vertfall på 240, synes jeg!

Iallefall for at du ska få en pekepinne, var på volvo og hørte hvor mye de skulle ha for 4stk 18" R felger med dekk, dette er uten spacers, hjulbolter og montering, det koster over 40.000kr på volvo =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var dyre, mange som synes jeg er gæærn som bruker så mye penger bare på felger, men må jo følge opp med skikkelige felger når alt det andre er såppas dyrt og gromt:)

Dessuten er felger noe av det viktigste for gromt utseende på bil, vertfall på 240, synes jeg!

Iallefall for at du ska få en pekepinne, var på volvo og hørte hvor mye de skulle ha for 4stk 18" R felger med dekk, dette er uten spacers, hjulbolter og montering, det koster over 40.000kr på volvo =p

40 000?????? dæven a..

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm.... det er såppas, er jo en grunn til at de kunn blir levert på "værsting utgavene" v70R og s60R med 300hk.

Pirelli P-zero er vell de beste dekkene pirelli har, om ikke en av de beste vertfall.

Slikt koster i 18" dim felg med 235/40 dim på dekka.

40.000kr er kunn for dekk og felg, dvs uten montering, spacers og hjulbolter kommer i tilleg om man skal ha det på 240. så blir en god del over 40.000kr nytt faktisk;)

Gleder meg til å hente de!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. 40 lapper ja. da skal de ha for smørr og fett på magen i tillegg ihvertfall ;) hehe..

får jo grandtour felger billigere enn det NYE

blei tilbudt det samme som deg for 7-8 lapper. så kan da ikke være så dyrt nytt ;)

Koster opp mot 40.000 kr nytt ja!! Det er helt korrekt.

Finnes mye fake slike felger som bør kastes i søpla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mambo: Hva i alle slags felger er det du har fått tilbud på?? må være fake, oppskrapet, kantkjørt og dekk som er nedslitt, eller i økonomi dimm, slik at de er strukket over felgen, feks 215" dim.

Var på volvo her i harstad, og fikk pris på 18" R felger inkl dekk, på ca 40.000kr.

Hva slags priser du går utifra vet jeg ikke, men jeg har lyst å se hvilke 18"R felger med pirelli p-zero dekk, spacers og crommae hjulbolter, alt som nytt! som du får for 7-8k.

Kan hende prisen varierer fra volvo forhandler til volvo forhandler, men her i Harstad kom det på 40k ca uten montering, spacers og hjulbolter hos Automarin A/S.

Hver felg kostet 7500kr, gang det med 4 og det blir 30k. så får du se hva 18" 235/40 pirelli p-zero dekk koster. da ska du se at det havner på over ca 40k.

Felgene jeg har kjøpt er som nye!! ikke noe kanting, riper o.l. Dekkene er 6mm gummi igjenn på.

Hvorfor skulle jeg bare fantasere om at de kostet 40k, uansett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. 40 lapper ja. da skal de ha for smørr og fett på magen i tillegg ihvertfall ;) hehe..

får jo grandtour felger billigere enn det NYE

blei tilbudt det samme som deg for 7-8 lapper. så kan da ikke være så dyrt nytt ;)

"haha", så du noen som flirte? Tror visstnokk du tok kraftig feil der, er ikke noe vits å beskylde meg for å lyve, hvorfor i all verden skulle jeg det?

Om du ikke har noe fornuftig å komme med, foreslår jeg at du ikke uttaler deg om ting du ikke har peiling på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"haha", så du noen som flirte? Tror visstnokk du tok kraftig feil der, er ikke noe vits å beskylde meg for å lyve, hvorfor i all verden skulle jeg det?

Om du ikke har noe fornuftig å komme med, foreslår jeg at du ikke uttaler deg om ting du ikke har peiling på:)

sa ikke at du ljaug. sa at de tar en del fortjeneste på volvo for de felgene

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider