Christian Bigton Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Hvem selger pioneer sine produkter og er seriøse? Ikke bare cd spillere! vil ha forsterkere og subb,frontsett også! Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Vet at ihvertfall Bilradiospesialisten har.. Sjekk med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Jupp. Vi kan skaffe det meste av Pioneer. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Jeg har ræva erfaring med Pioneer. vil du ha fet lyd vil jeg statset heller på andre merker som Panasonic og Clarion. :Woot: Pioneer spilleren jeg har testet går ikke høyt nok i diskant og har en blaff lyd. trekker for mye strøm og i forhold til andre spillere. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by wabby Jeg har ræva erfaring med Pioneer. vil du ha fet lyd vil jeg statset heller på andre merker som Panasonic og Clarion. :Woot: Pioneer spilleren jeg har testet går ikke høyt nok i diskant og har en blaff lyd. trekker for mye strøm og i forhold til andre spillere. Jeg har ræva erfaringer med Clarion. Den tv/Dvd spilleren var det kjempedårlige innstillingsmuligheter på.... Kosta tross alt 24000,- Pioneer sine billigmodeller har bedre justeringsmuligheter.... De dyre er overlegne.... En grunn til at de fleste som konkurrerer bruker P9r Går for Pioneer igjen regner jeg med..... Og hadde Panasonic før jeg hadde Pioneer, like dårlig der men det begynner jo bli noen år siden..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Jeg holder fortsatt fingeren på panasonic, synd at de 5 og 6 linjeutgangs utgavene er så dyre... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Min neste spiller blir rockford m/mp3. Noen som har erfaringer med dem? Har kun gode erfaringer med subber, høyalere å forsterkere fra rockford Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Originally posted by InFlames Min neste spiller blir rockford m/mp3. Noen som har erfaringer med dem? Har kun gode erfaringer med subber, høyalere å forsterkere fra rockford Sånn som jeg har opplevd RF så har de rimelig bra kvalitet. Mye bedre enn både panasonic og pioneer. Har også elendig erfaring med pioneer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg