Gå til innhold

Grøft lys

Ranger emnet

Bjelli

Anbefalte innlegg

Noen her som vet om det lønner seg å bestille grøftlys fra utlandet?

Noen som har bilder av en golf med grøftlys å parklys på forresten? :):)

-Bjelland

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet mine fra en kar i Hong Kong... det er ikke Hella men noe Orginalt fra Vw... de er hvertfall printet med Vw... Passet helt perfekt!

Betalte like over 500,- inkl. frakt og toll.

Kjøp på Ebay.... der jeg fant mine!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Nei desverre må du nok betale på forskudd... De aller fleste benytter noe som heter Paypal som er en ekstern betalingsform, der både du og selger er sikret. Det er gratis å bli medlem og her legger du inn din kredittkortinformasjon,

Dersom du ikke har kredittkort kan du selvfølgelig spørre om wire transfer slik at du sender penger fra din bank, over til hans bank. Dette er som regel billigere men tar litt ekstra tid desverre.

Bare å spørre dersom det skulle være noe mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har tenkt å handle litt på ebay så har jeg et par tips fram til de ny tollreglene trer inn:

Spør/sjekk alltid på forhånd om de sender til norge (Mange av de som har "shipps only to united states" f.eks sender til norge om du bare spør)

Spør og om de kan sende pakken som "gift" eller med verdi på under 30$. På denne måten slipper du betale toll og moms. (aldri gjort dette selv, men greit å vite at det er mulig) :)

cheers

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har tenkt å handle litt på ebay så har jeg et par tips fram til de ny tollreglene trer inn:

Spør/sjekk alltid på forhånd om de sender til norge (Mange av de som har "shipps only to united states" f.eks sender til norge om du bare spør)

Spør og om de kan sende pakken som "gift" eller med verdi på under 30$. På denne måten slipper du betale toll og moms. (aldri gjort dette selv, men greit å vite at det er mulig) :)

cheers

Sorry at jeg spør, men i første innlegg sier du at du HAR gjort dette på alt du har handlet, for nå å si at du IKKE har gjort det? Greit å vite om det faktisk lar seg gjøre... hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider