Gå til innhold

Har jeg gjort noe dumt nå?

Ranger emnet

Redl1ne

Anbefalte innlegg

er bilen senket mye da??

Om det er G60 utbyggere du skal montere på, så kommer det til å funke gull.

Kommer nok til å funke om du skal ha på vanlige GTi utbyggere også.

Kjørte med 15mm spacere bak og 10mm foran jeg på min med 9x16 og 215/40 bak og 8x16 foran...funka gull det, og min var senket en god del...dog med G60 utbyggere da:)

akk, savner Go Golfen min jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bilen senket mye da??

Om det er G60 utbyggere du skal montere på, så kommer det til å funke gull.

Kommer nok til å funke om du skal ha på vanlige GTi utbyggere også.

Kjørte med 15mm spacere bak og 10mm foran jeg på min med 9x16 og 215/40 bak og 8x16 foran...funka gull det, og min var senket en god del...dog med G60 utbyggere da:)

akk, savner Go Golfen min jeg :)

oki:) hm..kor får æ tak i 15mm?:P

Ka som e forskjellen på gti utbyggere å g60 utbyggere? er det corrado utbyggere elr golf g60 utbyggere? kordan passa dissa?:)

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 205/45/16 høres mer riktig ut!

Noen som har noe erfaring med spacere(ser de tilogmed selger på biltema) Vet at det ikke er lovlig, men noen som har opplevd at hjulene løsner f.eks?

Kjørte en volvo xc90 med spacere og der løsnet hjulene, selv med full trøkk på muttertrekkeren..

Skal mn ha spacere så må mn ha lengre bolter Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15mm og 10mm spacerene lagde jeg selv, dreide ut fra en plate, målte opp avstand til boltene og senter... funka gull:) måtte selvsagt klemme på noen meget lengre bolter enn originalt da men...

Som Sonick sier, er nok også bedre for deg selv og bilen om du hadde hatt dekk med mindre profil...men dersom du kjører med originalhøyde enda, så burde det nok gå...

Skal du kjøpe deg utbyggere så blir det nok best med G60 utbyggere som det har blitt sagt før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15mm og 10mm spacerene lagde jeg selv, dreide ut fra en plate, målte opp avstand til boltene og senter... funka gull:) måtte selvsagt klemme på noen meget lengre bolter enn originalt da men...

Som Sonick sier, er nok også bedre for deg selv og bilen om du hadde hatt dekk med mindre profil...men dersom du kjører med originalhøyde enda, så burde det nok gå...

Skal du kjøpe deg utbyggere så blir det nok best med G60 utbyggere som det har blitt sagt før:)

kordan e d å kjør me forskjelli bredde framme å bake?

skal kjøpe vinterdekk nå, mn lurer på kordan profil å bredde jeg burde ha?

følger det bolter med spacere elr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider