Redl1ne Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Har 16" felger med 205/50 på en golf nå.. så idag bestilt jeg skjermbreddere og 9,5 mm spacere bak og 5mm spacere framme.. bilen ska i tillegg senkes 40mm.... kommer dette til å funke elr yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 er bilen senket mye da?? Om det er G60 utbyggere du skal montere på, så kommer det til å funke gull. Kommer nok til å funke om du skal ha på vanlige GTi utbyggere også. Kjørte med 15mm spacere bak og 10mm foran jeg på min med 9x16 og 215/40 bak og 8x16 foran...funka gull det, og min var senket en god del...dog med G60 utbyggere da:) akk, savner Go Golfen min jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 er bilen senket mye da??Om det er G60 utbyggere du skal montere på, så kommer det til å funke gull. Kommer nok til å funke om du skal ha på vanlige GTi utbyggere også. Kjørte med 15mm spacere bak og 10mm foran jeg på min med 9x16 og 215/40 bak og 8x16 foran...funka gull det, og min var senket en god del...dog med G60 utbyggere da:) akk, savner Go Golfen min jeg :) oki:) hm..kor får æ tak i 15mm?:P Ka som e forskjellen på gti utbyggere å g60 utbyggere? er det corrado utbyggere elr golf g60 utbyggere? kordan passa dissa?:) Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 corrado har ingenting med golf II å gjøre! g60 utbyggere er bredere en GTI utbyggere Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Tror ikke det går. Helt feil dekk på de felgene til å passe på golf 2 Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ja 205/45/16 høres mer riktig ut! Noen som har noe erfaring med spacere(ser de tilogmed selger på biltema) Vet at det ikke er lovlig, men noen som har opplevd at hjulene løsner f.eks? Kjørte en volvo xc90 med spacere og der løsnet hjulene, selv med full trøkk på muttertrekkeren.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Tror ikke det går. Helt feil dekk på de felgene til å passe på golf 2 Er 205/50-16:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 corrado har ingenting med golf II å gjøre! g60 utbyggere er bredere en GTI utbyggere Kor får æ kjøpt g60 utbyggere da?:) Har bestilt noen fra autospar, mn er d g60 utbyggere?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ja 205/45/16 høres mer riktig ut! Noen som har noe erfaring med spacere(ser de tilogmed selger på biltema) Vet at det ikke er lovlig, men noen som har opplevd at hjulene løsner f.eks? Kjørte en volvo xc90 med spacere og der løsnet hjulene, selv med full trøkk på muttertrekkeren.. Skal mn ha spacere så må mn ha lengre bolter Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 15mm og 10mm spacerene lagde jeg selv, dreide ut fra en plate, målte opp avstand til boltene og senter... funka gull:) måtte selvsagt klemme på noen meget lengre bolter enn originalt da men... Som Sonick sier, er nok også bedre for deg selv og bilen om du hadde hatt dekk med mindre profil...men dersom du kjører med originalhøyde enda, så burde det nok gå... Skal du kjøpe deg utbyggere så blir det nok best med G60 utbyggere som det har blitt sagt før:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Kor får æ kjøpt g60 utbyggere da?:) Har bestilt noen fra autospar, mn er d g60 utbyggere?:) nei. det er vanlige GTI utbyggere Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 nei. det er vanlige GTI utbyggere :( fan...nån som har løst å kjøpe gti utbyggere når æ får dæm?:D korr får mn bestilt g60 utbyggere?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 15mm og 10mm spacerene lagde jeg selv, dreide ut fra en plate, målte opp avstand til boltene og senter... funka gull:) måtte selvsagt klemme på noen meget lengre bolter enn originalt da men... Som Sonick sier, er nok også bedre for deg selv og bilen om du hadde hatt dekk med mindre profil...men dersom du kjører med originalhøyde enda, så burde det nok gå... Skal du kjøpe deg utbyggere så blir det nok best med G60 utbyggere som det har blitt sagt før:) kordan e d å kjør me forskjelli bredde framme å bake? skal kjøpe vinterdekk nå, mn lurer på kordan profil å bredde jeg burde ha? følger det bolter med spacere elr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg