Antyoui Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hadde denne bilen vert et fair innbytte mot Primeraen min? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=849522 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg synes ikke det..men nå er ikke mitt syn på nyere Opel sååå bra... Gamle Asconaer og sånt er jo gromt det, selv om de går istykker de og. Men etter å ha sett cirka ørten kompiser med diverse Opler som tår med diverse feil -konstant- så skal ikke jeg ha meg Opel hvertfall :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hadde denne bilen vert et fair innbytte mot Primeraen min? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=849522 Jeg håper du kødder nå? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_arc Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Pass deg for "nyere" modeller fra Opel, har hørt det er mye feil på motorene... Hva eksakt det er, kan jeg ikke uttale meg om. Men 2 kompiser av meg har ikke vært spesiellt begeistret. Det var 97' Vectra og en '95/96 Astra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnor Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg hadde ikke byttet,bror min kjører en 2002mod astra stasjonsvogn og styreenheten røk på den nå,takk og pris fikk han igjen på reklamasjon. men det er jo bare en 3år gammel bil jo. Men sjekk fargeforskjellen på høyre framdør og bakdør. Der er det noe muffens må jeg si.du ser det bra på bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg hadde ikke byttet,bror min kjører en 2002mod astra stasjonsvogn og styreenheten røk på den nå,takk og pris fikk han igjen på reklamasjon. men det er jo bare en 3år gammel bil jo.Men sjekk fargeforskjellen på høyre framdør og bakdør. Der er det noe muffens må jeg si.du ser det bra på bildet Det med fargen trur eg er skyggen som spiller et puss,,litt oppe på døra er jo det også fargeforskjell,,på andre bilder ser det bra ut,, Poengen mitt er å skaffe meg en bil som går dritbillig,,hadde tidligare en astra 94 mod med same motor som står i denne vectraen,,hadde aldri noke problem med den, ekje det litt nyere Opel det er endel problem med da?. Kanskje noen andre her har forslag til bil som går billig,,i den prisklassen der?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Skjønner ikke at du kan engan tenke på å bytte ut primmen mot en skropel. Opel=rust og problemer. Får heller eventuelt gå ned til en primera 1.6 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Skal du ha en Opel vectra B så kjøp en 1,8 Bensin eller en 2.0. Ikke 1,6`n (drikker mere olje enn bensin) 2.0l`n er mindre kødden ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 blir trist å kvitte seg med Primeraen violin noken her som har erfaring med Primera D ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Skal du ha en Opel vectra B så kjøp en 1,8 Bensin eller en 2.0. Ikke 1,6`n (drikker mere olje enn bensin) 2.0l`n er mindre kødden ;) 1.7 TD det er snakk om her. Har ikkje erfaring med Opel Bensin bila Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 1.7 TD det er snakk om her. Har ikkje erfaring med Opel Bensin bila 2.0`n bruker 0.7 på langkjøring ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 2.0`n bruker 0.7 på langkjøring ;) Veit du om det er stor forkskjell i forsikring på 1.7 og 2.0 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Veit du om det er stor forkskjell i forsikring på 1.7 og 2.0 ? Det vet jeg ikke. Har ikke forsikringa på meg. Men er vell noe ja Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hold deg til japse du!!!! (jobber på opel verksted) Kjøp heller en litt nyere primera TD!!! :wave Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg hadde ikke bytta for fem flate øre! Dama har en sånn 97 vectra..1.6 bensin vel og merke.. men nei! Kan jo ikke sammenlignes idet hele tatt.. Drit kjedlig å kjøre.. 0 kjøreegenskaper.. Kule speil og koppeholder, det er plusset :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg