Gå til innhold

Grå BMW E28 - E6 nordgående v/Kløfta

Ranger emnet

BimmerFanatic

Anbefalte innlegg

Observerte igår kveld ved halv-elleve tida en grå, SP-registrert BMW 5-serie av E28-karosseriet som dro på litt halv-heftig på sletta før man passerer Shell-stasjonen ved avkjøringen til Kløfta. Det var mørkt og vanskelig å se, men bilen så ut til å ha 17" (mulig 18") med bred kant. Tror kanskje det også var en shadowline, men det er jeg ikke 100% sikker på. Det virket som om bilen gikk ganske friskt og det var barsk lyd i den...ble derfor litt nysgjerrig på hva slags motor som satt i den. Jeg kjørte da i en Mazda 323, så det meste går jo fælt i forhold til den...men likevel. Kanskje det var en 535i eller M5? Jeg kan også ha blitt lurt litt av lydnivået...

Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis/nabo har en sølgfarget 525 av e28 karosseri, hva skiltnummeret hans er husker jeg ikke.. Men han har 15" revolution felger, lakkert svarte. ganske strøken bil, og 3 toms eksos, bråker rimelig vilt.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok ikke bilen til kompisen din jeg så, denne var ikke sølvgrå men mørkegrå (muligens BMW-fargen delfingrå) og hadde forholdsvis store og blanke felger. Han ville ihvertfall ikke la seg forbikjøre av en sliten Mazda...det var helt sikkert! Hehe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da var det nok ikke han... sjekket opp nå, og han hadde ikke SP skilter, Han mente det var en fra Lørenfallet...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg det!

IMG_2018.jpg

Denne?

Niks...bilen jeg så hadde ikke M-pakke/styling, så det var nok ikke denne heller!

BMW M535: 270hk!

270hk i en M535i?? Har ikke den 218hk originalt? Hvordan har han greid å hente ut 52hk ekstra? En M5 har vel riktignok 286hk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider