Joachim Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Er vel ingen grunn til å være sjenert... Nydelig jente! Gratulerer så masse... fått noe konkret navn ennå? (gleder meg til avgjørelsen er tatt) Keep em' commin' :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Dr_S: ser vi deg på Gatebil med barnevogn i helgen? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hun har fått navn, hun skal hete Thea Madelen :) Nei, Bamsemoms, Gatebil er nok nedprioritert for min del, dessuten er hun ikke kommet hjem ennå. Men hun har vært ute en tur og kjørt BMW, det likte hun faktisk, hehe :smilbmw Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogshift Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Gratulerer! Det er godt det er noen som lager mus også, da får du nok besøk om en 13-14 år :D [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Nei så søøøøte hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hun har fått navn, hun skal hete Thea Madelen :)Nei, Bamsemoms, Gatebil er nok nedprioritert for min del, dessuten er hun ikke kommet hjem ennå. Men hun har vært ute en tur og kjørt BMW, det likte hun faktisk, hehe :smilbmw Den som tidlig krøkes skal god krok bli :) Må si det var et pent navn. Får håpe henne ikke blir fort bilsyk med tiden. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg