Gå til innhold

2000 medlemmer..........Grattis Marius

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Ascona

Jeg klarer ikke å se på det som positivt å komme med en slik, udokumentert påstand.

Noe jeg vil anta at er norges største bilforum hadde i 4. kvartal 2002 hele 504 unike postende brukere, og et uvisst antall lurkere (folk som ikke poster)

Det samme forumet hadde 4. kvartal 2002 hele 20451 postinger..

Kan bilforumet matche de tallene?

Si gjerne fra hvis du vil ha mer detaljert statistikk, det finnes.

Og joda, jeg kommer med positive innspill rett som det er, men du er for paranoid til å se det.

post-506-13804851131275.jpg

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jeg klarer ikke å se på det som positivt å komme med en slik, udokumentert påstand.

Noe jeg vil anta at er norges største bilforum hadde i 4. kvartal 2002 hele 504 unike postende brukere, og et uvisst antall lurkere (folk som ikke poster)

Det samme forumet hadde 4. kvartal 2002 hele 20451 postinger..

Kan bilforumet matche de tallene?

Si gjerne fra hvis du vil ha mer detaljert statistikk, det finnes.

Og joda, jeg kommer med positive innspill rett som det er, men du er for paranoid til å se det.

fuckdame.jpg

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis jenter :D

Dette har jo blitt ganske bra etterhvert, og bedre skal det bli. Ut å verv medlemmer alle sammen ;)

Hvis noen i tillegg kjøper bilene mine nå så blir det helt knall :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Grattis jenter :D

Dette har jo blitt ganske bra etterhvert, og bedre skal det bli. Ut å verv medlemmer alle sammen ;)

Hvis noen i tillegg kjøper bilene mine nå så blir det helt knall :)

Blir det japse? :)

Takk Håkon og Marius.. MrHappy har vel også endel med dette å gjøre, om ikke så takk uansett Black Mamba :)

Bra forum, og uansett om det er mye brukere som ikke er i bruk, hvorfor gidder vi å henge oss opp i det? Det skader ingen, annen enn server kapasitet, og når moderatorer og eiere ser at de må kutte ned litt så begynner dem vel?

Vær glad for at vi har et så bra forum!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh, aWeX, signaturen din virker forstyrrende på psyken min.

Bortsett fra det, gratulerer med x antall medlemmer, uansett hvor mange og hvor unike de egentlig måtte være.

Dette er helt klart det beste, mest oversiktlige og tross tidvis skurring mellom enkelte enheter, det desidert luneste forumet jeg har gjestet.

thumpsup (<-mongoloide gjør sånn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider