spnDude Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Leste på rb.no og kom over dette: Skoleelever forårsaket E6-ulykke Hvem er så dumme å gjør sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Leste på rb.no og kom over dette: Skoleelever forårsaket E6-ulykke Hvem er så dumme å gjør sånt? Kun et svar på dette, de tenker ikke... anger2 Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Sånnt som det der falt meg ikke inn å engang drømme om å gjøre når jeg var på den alderen.. Verden har jo gått fullstendig av skaftet, og det ser vi desverre bare mere og mere av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Sånnt som det der falt meg ikke inn å engang drømme om å gjøre når jeg var på den alderen.. Verden har jo gått fullstendig av skaftet, og det ser vi desverre bare mere og mere av.. Ikke bare slikt.. Alt er verre.. nå er ikke en fight over før motstander er henta av sykebil ... :shake Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Kun et svar på dette, de tenker ikke... anger2 I en verden der folk presterer å stemme sv, er det ingenting som forundrer meg lengre..:) (tilfeldig at dette var u-skole-elever, og at SV vinner skolevalgene? neppe!) Dagens lille konspirasjonsteori fra meg :hammer mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 I en verden der folk presterer å stemme sv, er det ingenting som forundrer meg lengre..:) (tilfeldig at dette var u-skole-elever, og at SV vinner skolevalgene? neppe!) Dagens lille konspirasjonsteori fra meg :hammer mvh oddi Tilfeldig at dette var ungdomsskoleelever og skolevalgene holdes på Videregående? :P OT: Stemte selv Arbeiderpartiet, Ap fikk 34.9 av stemmene på vår skole :pray Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 :oohh Forbanna møkkaunger.. Som nomix skreiv. De tenker ikke!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Drittonger Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 I en verden der folk presterer å stemme sv, er det ingenting som forundrer meg lengre..:) (tilfeldig at dette var u-skole-elever, og at SV vinner skolevalgene? neppe!) Dagens lille konspirasjonsteori fra meg :hammer mvh oddi Nå er jo du Høyre-mann og måtte seff få inn noen ord imot SV her også da... hellothere Jeg vil gjerne høre hvor linken mellom denne handlingen og at SV vinner skolevalg ligger hen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Nå er jo du Høyre-mann og måtte seff få inn noen ord imot SV her også da... hellothere Jeg vil gjerne høre hvor linken mellom denne handlingen og at SV vinner skolevalg ligger hen... Folk som ikke tenker gjør sånne handlinger som det står beskrevet ovenfor, og disse går altså på ungdomsskolen. SV vinner skolevalg, ergo de som ikke tenker, stemmer sv;) Men så er vel skolevalgene for vgs og ikke u-skolen da... jaja.. violin mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Folk som ikke tenker gjør sånne handlinger som det står beskrevet ovenfor, og disse går altså på ungdomsskolen. SV vinner skolevalg, ergo de som ikke tenker, stemmer sv;) Men så er vel skolevalgene for vgs og ikke u-skolen da... jaja.. violin mvh oddi En hver person som stemmer på borgerlige partier, og ikke stemmer på Venstre tenker ikke.. :) Men tenker du stemmer du på venstresiden. Og kan godt si vi ikke tenker, det var faktisk FrP som vant.. synd at 1/4 elever ikke tenker :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg og noen kompiser la stein på trikkeskinnene rett før en bro en gang. Ikke spess smart, men så var vi bare 7 år også da. Tror ikke vi tenkte så mye på eventuelle konsekvenser. Har ikke lest artikkelen så jeg vet ikke hvor gamle disse var. Ble litt nyskjerrig, så kanskje jeg faktisk skal lese den nå.....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 jeg er antakligvis på alder med de dustene der... forhåpentlig vis noen år større, men kunne ikke finne på å tenke tanken en gang!! Større idioter skal du lete lenge etter sier nå bare jeg !!!! :deng Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 jeg er antakligvis på alder med de dustene der... forhåpentlig vis noen år større, men kunne ikke finne på å tenke tanken en gang!! Større idioter skal du lete lenge etter sier nå bare jeg !!!! :deng Trenger ikke lete lenge, da. Ser større idioter hver eneste dag på videregående ;) Men å gjøre dette er bare tåpelig ... Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Da jeg var liten, type starten av barneskolen kastet jeg saltsild ut av baksetevinduet når vi var på bilferie en gang. Traff en suburban i grillen husker jeg. Det var eneste bilen jeg traff selv om jeg prøvde flere ganger. Kan ikke tenke meg de gjorde noe som helst skade, men unger tenker faktisk ikke så langt. Hadde jeg vært drøyere som venner av meg var, kunne det fort gått mye værre. Jeg tror ikke dette er noe eksempel på at verden har blitt et værre sted! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg