Gå til innhold

Hva er det folk tenker med, egentlig?

Ranger emnet

spnDude

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånnt som det der falt meg ikke inn å engang drømme om å gjøre når jeg var på den alderen.. Verden har jo gått fullstendig av skaftet, og det ser vi desverre bare mere og mere av..

Ikke bare slikt.. Alt er verre.. nå er ikke en fight over før motstander er henta av sykebil ... :shake

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun et svar på dette, de tenker ikke... anger2

I en verden der folk presterer å stemme sv, er det ingenting som forundrer meg lengre..:)

(tilfeldig at dette var u-skole-elever, og at SV vinner skolevalgene? neppe!)

Dagens lille konspirasjonsteori fra meg :hammer

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en verden der folk presterer å stemme sv, er det ingenting som forundrer meg lengre..:)

mvh oddi

Tilfeldig at dette var ungdomsskoleelever og skolevalgene holdes på Videregående? :P

OT: Stemte selv Arbeiderpartiet, Ap fikk 34.9 av stemmene på vår skole :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh oddi

Nå er jo du Høyre-mann og måtte seff få inn noen ord imot SV her også da... hellothere

Jeg vil gjerne høre hvor linken mellom denne handlingen og at SV vinner skolevalg ligger hen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo du Høyre-mann og måtte seff få inn noen ord imot SV her også da... hellothere

Jeg vil gjerne høre hvor linken mellom denne handlingen og at SV vinner skolevalg ligger hen...

Folk som ikke tenker gjør sånne handlinger som det står beskrevet ovenfor, og disse går altså på ungdomsskolen. SV vinner skolevalg, ergo de som ikke tenker, stemmer sv;)

Men så er vel skolevalgene for vgs og ikke u-skolen da... jaja.. violin

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke tenker gjør sånne handlinger som det står beskrevet ovenfor, og disse går altså på ungdomsskolen. SV vinner skolevalg, ergo de som ikke tenker, stemmer sv;)

Men så er vel skolevalgene for vgs og ikke u-skolen da... jaja.. violin

mvh oddi

En hver person som stemmer på borgerlige partier, og ikke stemmer på Venstre tenker ikke.. :)

Men tenker du stemmer du på venstresiden. Og kan godt si vi ikke tenker, det var faktisk FrP som vant.. synd at 1/4 elever ikke tenker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er antakligvis på alder med de dustene der... forhåpentlig vis noen år større, men kunne ikke finne på å tenke tanken en gang!!

Større idioter skal du lete lenge etter sier nå bare jeg !!!! :deng

Trenger ikke lete lenge, da. Ser større idioter hver eneste dag på videregående ;) Men å gjøre dette er bare tåpelig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten, type starten av barneskolen kastet jeg saltsild ut av baksetevinduet når vi var på bilferie en gang. Traff en suburban i grillen husker jeg. Det var eneste bilen jeg traff selv om jeg prøvde flere ganger. Kan ikke tenke meg de gjorde noe som helst skade, men unger tenker faktisk ikke så langt. Hadde jeg vært drøyere som venner av meg var, kunne det fort gått mye værre. Jeg tror ikke dette er noe eksempel på at verden har blitt et værre sted!

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider