Mrs Aero Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Skulle dengt dem! :deng Jävla skitunger!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Da jeg var liten, type starten av barneskolen kastet jeg saltsild ut av baksetevinduet når vi var på bilferie en gang. Traff en suburban i grillen husker jeg. Det var eneste bilen jeg traff selv om jeg prøvde flere ganger. Kan ikke tenke meg de gjorde noe som helst skade, men unger tenker faktisk ikke så langt. Hadde jeg vært drøyere som venner av meg var, kunne det fort gått mye værre. Jeg tror ikke dette er noe eksempel på at verden har blitt et værre sted! Er en viss forskjell mellom barn og elever på en ungdomsskole. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 på ungdomsskolen skal man kunne tenke såpass... husker vi la en sko uti veien en gang når jeg var rundt 9.. hehe, en trailer som stoppet og han ropte etter oss: 'hey! leker dere med livet eller' hehe... det satt en støkk i et par 9åringer :hammer Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 En hver person som stemmer på borgerlige partier, og ikke stemmer på Venstre tenker ikke.. :)Men tenker du stemmer du på venstresiden. Og kan godt si vi ikke tenker, det var faktisk FrP som vant.. synd at 1/4 elever ikke tenker :D jaja. FRP er vel omtrent like populistisk som SV. De partiene der er mer lik hverandre enn de tør innrømme selv:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Leste på rb.no og kom over dette: Skoleelever forårsaket E6-ulykke Hvem er så dumme å gjør sånt? Problemet med samfunnet vårt mht slike saker er ikke at det ene eller det andre politiske partiet har skylda, men følgende: De som gjorde dette er sannsynligvis mindreårige og kan ikke straffes utover litt tilsnakk eller å true familien med barnevern e.l. De som var involvert i ulykken må bare ringe til hvert sitt forskiringsselskap som betaler ut skadene, så sender de regninga videre til de andre kundene, dvs oss. Sånn er det hver gang det skjer hærverk, innbrudd, tyverier e.l. Dette gjør at folk får en følelese av at man ikke skal stå til ansvar for handlingene sine og gir akkurat den "gi f..."-holdninga som gjør at samfunnets problemer med vold, forsøpling og ansvarløse og tankeløse handlinger bare øker. Kanskje burde ungdommer som gjør slikt bli dømt til å betale f.eks 10.000 kr hver i erstatning, en sum som ikke dekker noe særlig av beløpet, men som svir for en 15-16-åring og som gjør at de involverte og andre som hører om dette kanskje tenker seg litt mer om... Men det er kanskje ikke så viktig å vise omverdenen at straffbare handlinger ikke lønner seg utover å bure inn en VIF-spiller med litt tung gasspedal ;) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hvem er så dumme å gjør sånt? Ungdomsskoleelever på Råholt? :rolleyes: At noen enhjørnete skrotinger skal holde på slik bør ikke samfunnet tolerere, og dette er nokså tverrpolitisk ettersom menneskeliv kunne gå tapt, så hold den politiske propagandaen for dere selv her. Er det noen som vet navnet på disse gjerningsungene, så send meg en PM. Slik oppførsel kan vi ikke bare passivt stå og se på. Det kunne vært deg og meg som kjørte der og da. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Problemet med samfunnet vårt mht slike saker er ikke at det ene eller det andre politiske partiet har skylda, men følgende: De som gjorde dette er sannsynligvis mindreårige og kan ikke straffes utover litt tilsnakk eller å true familien med barnevern e.l. De som var involvert i ulykken må bare ringe til hvert sitt forskiringsselskap som betaler ut skadene, så sender de regninga videre til de andre kundene, dvs oss. Sånn er det hver gang det skjer hærverk, innbrudd, tyverier e.l. Dette gjør at folk får en følelese av at man ikke skal stå til ansvar for handlingene sine og gir akkurat den "gi f..."-holdninga som gjør at samfunnets problemer med vold, forsøpling og ansvarløse og tankeløse handlinger bare øker. Kanskje burde ungdommer som gjør slikt bli dømt til å betale f.eks 10.000 kr hver i erstatning, en sum som ikke dekker noe særlig av beløpet, men som svir for en 15-16-åring og som gjør at de involverte og andre som hører om dette kanskje tenker seg litt mer om... Men det er kanskje ikke så viktig å vise omverdenen at straffbare handlinger ikke lønner seg utover å bure inn en VIF-spiller med litt tung gasspedal ;) En 16-åring som skaper personskade med slik "lek" gjør det nok ikke igjen.. en straff er unødvendig.. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Faktisk kan disse ungene/foreldrene deres stilles økonomisk ansvarlig for skadene dem har påført ved disse idiotiske handlingene. Har faktisk vært borti tilfeller der foreldre til små barn som har vært uheldig å komme borti og lage småskader på parkerte biler måtte betale for dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Sånne drittunger fortjener en skikkelig omgang pryl...... En kollega var utsatt for noe lignende engang....noen drittunger stod på en bru, og kasta dassruller, fylt med ketchup, på bilene som passerte under....faen, sånt er jo rett og slett livsfarlig. mvh pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Når vi var små (6-7?) husker jeg at vi kasta plommer på biler. Kom en svær mann som jakta på oss i en haltime. Dette var i en 30 sone, så veldig dramatisk var det ikke, men skummelt nok for oss. Jensemann her på forumet husker det sikkert han også;) Uansett så kan unger finne på slike ting, men at ungdomskoleelever finner på noe slik er helt på jordet! Hjernen burde fungert normalt i den alderen! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jaja. FRP er vel omtrent like populistisk som SV. De partiene der er mer lik hverandre enn de tør innrømme selv:) mvh oddi DET er det VERSTE jeg NOENGANG har LEST/HØRT! :hammer :hammer :hammer :hammer :hammer Dere Høyre-folk er klin like FrP'ere, dere har på død og liv helt rett uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Det som slår meg er hvordan de "Adelige" i Borgerskapet i Norge(Høyre) og restene av Anders Langes Parti for lavere beskatning på dyreoppdrett(FRP) kan påstå at Sosialistene kommer til å lage krøll hvis dem får makt..? Hvem i svarte var det da som bygde landet etter krigen? Men, dette har jo ingenting med topic å gjøre :fire: Barn og ungdom blir bare frekkere og frekkere for hvert år.. Mange av 16åringene jeg f,eks møter på er langt frekkere enn det jeg tør å være idag, og garantert frekkere enn det jeg ville turt i samme alder... Juling skulle dem hatt... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 FOLKENS. Slutt å krangle å stem FRP hellothere Samma hvem som vant skolevalget. For det første så er det på vgs å ikke u.skole. For det andre så var dette et par stykker, ikke en hel skole! De fleste u-skole elever er smartere en som så. (Håper jeg da) Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Det som slår meg er hvordan de "Adelige" i Borgerskapet i Norge(Høyre) og restene av Anders Langes Parti for lavere beskatning på dyreoppdrett(FRP) kan påstå at Sosialistene kommer til å lage krøll hvis dem får makt..? Hvem i svarte var det da som bygde landet etter krigen? Men, dette har jo ingenting med topic å gjøre :fire: Barn og ungdom blir bare frekkere og frekkere for hvert år.. Mange av 16åringene jeg f,eks møter på er langt frekkere enn det jeg tør å være idag, og garantert frekkere enn det jeg ville turt i samme alder... Juling skulle dem hatt... Finnes en del gromfrekke fjortisser der ute ja.. banke er fyfy, heller ta i dem, sette dem på plass, det fungerer bedre ;) OT: alcapaal tar feil. Stem AP :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Folk som ikke tenker gjør sånne handlinger som det står beskrevet ovenfor, og disse går altså på ungdomsskolen. SV vinner skolevalg, ergo de som ikke tenker, stemmer sv;) Men så er vel skolevalgene for vgs og ikke u-skolen da... jaja.. violin mvh oddi Noe av det mest usakelige jeg har lest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg