porsche_dude Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å få denne saken til å bli en politisk diskusjon, ros til dere.. :thumb men jeg må si det at jeg har jobbet en del med ungdom når jeg var vekter, og det jeg tror er problemet er at snillismen har vist sine resultater. når ungdom i dag gjør noe galt, så må de ta en "time-out" og tenke over hva de har gjort. når jeg var på den alderen så skal jeg love deg at gjorde jeg noe galt, så tok fatter en "time-out" av hans eller så stressende dag... for å gi meg pryl.. tro meg, DET funker. når dagens ungdom gjør noe galt, så må det få en konsekvens for dem. å be dem tenke over hva de har gjort er bare bortkastet tid! for å være ærlig, så håper jeg at forsikringsselskapene gir familiene til disse ungene regress på skadene. det er de ungenes skyld at så store verdier har gått tapt. hvis dette går på vanlig måte, så blir alle andre skadelidende pga det. Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 TVNorge skal sende en veldig aktuell serie, som heter Internatet. Ønske om disiplinering i skolen har tilogmed elevene som går der nå. Lærerne lar bare elevene holde på som de vil. Ikke rart det er mye værre barne og ungdomsmiljø nå. Men jeg tror fortsatt ikke at barn som kaster stein og kongler på biler er et eksempel på at alt er værre nå. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 kaste brødskiver?? :shake Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Disse gutta går jo på ungdomskolen, og når jeg husker tilbake til den tiden husker jeg at jeg følte meg ganske voksen.. Det gjør sikkert disse og, men de kan jo ikke være helt uptodate i skallen enda siden de ikke tenkte på konsekvensene dette kunne fått (og fikk)... Jeg kastet og ting på biler når jeg var rundt 10 år husker jeg, mangen sinte billister og springe fra da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Eneste som falt meg inn da (LES: da!) var å spytte på bilene fra en bro, men det kan dog gi samme resultat :( Har jo skjønt nå at det kanskje ikke var så lurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Spylte vann med en svær sånn spreder de bruker i parker og sånn inn i biler som kjørte forbi for endel år siden.. Var litt moro når de hadde glasset eller takluka åpen husker jeg.. Hadde noen unger gjort det på meg idag, hadde jeg blitt rimelig forbanna:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Eneste som falt meg inn da (LES: da!) var å spytte på bilene fra en bro, men det kan dog gi samme resultat :( Har jo skjønt nå at det kanskje ikke var så lurt. Gratulerer for å ha bumpa en greit gammel tråd med unyttig info Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 I en verden der folk presterer å stemme sv, er det ingenting som forundrer meg lengre..:) (tilfeldig at dette var u-skole-elever, og at SV vinner skolevalgene? neppe!) Dagens lille konspirasjonsteori fra meg :hammer mvh oddi Det er i alle fall noe galt med det norske folk når så mange stemmer FRP! Men tilbake til saken, er vel no drittunger som ikke har lært noe folkeskikk... HVilket begyner å bli ganske vanlig her i norge. Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas` Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Det er i alle fall noe galt med det norske folk når så mange stemmer FRP! Mener DU, selv stemmer jeg FrP og er fornøyd med det. Ingen vits å gjøre dette til en politisk diskusjon, vi blir aldri enige uansett :hammer Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 *sukk* Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 En liten historie: Noen kompiser av meg fant en gang ut at de skulle stå på lur og kaste en bærepose med vann i frontruten på en buss. For de som lurer, så er dette på "landet", og det er ikke ofte det er noe vetugt å ta seg til:D De sto bak busskuret, slik at sjåføren ikke så de. Dette er på en strekning med 50km/h, så bussen kjørte ikke så fort. Saken er hvertfall at de klarte å kaste posen inn gjennom det åpne vinduet ved sjåføren! Vet det høres utrolig ut, men jeg tok faktisk den bussen rett etterpå...og spurte hvorfor sjåføren og hele dashen var våt...:D Personlig så følger jeg ekstra godt med dersom jeg kommer til sånne overganger over veien, og jeg ser det står noen småttiser der. Har aldri fått noe på bilen selv. Kommer nok til å klikke litt i vinkel den dagen det skjer... (kanskje ikke bilen min er verdt det i enkeltes øyne, men i mine øyne er den akkurat det!) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg