JenkaRiPS Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Noen som kan si meg hvilken type sikringer denne benytter? Finner ingen info om det på SS sine sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Noen som kan si meg hvilken type sikringer denne benytter? Finner ingen info om det på SS sine sider. Den benytter mini ANL. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Er midi sikringer/mini anl.. Stinger har sånne.. ;) Edit.. Du var før meg ja glenn... asshole hehehehe... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Takker så mye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Takker så mye :) Eller Tsunami, til halve prisen av Stinger:) Tsunami har mini ANL i str 30, 60, 80, 100 og 150 Amp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Eller Tsunami, til halve prisen av Stinger:) Tsunami har mini ANL i str 30, 60, 80, 100 og 150 Amp Og hvor får man tak i Tsunami? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Og hvor får man tak i Tsunami? :) Du kan ringe til Anders hos Autod.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Og hvor får man tak i Tsunami? :) Hva trenger du da ? Det følger med to stk 40 og 80 amp med Powerplanten, jeg har 40/50/60/80 amp på lager. Mvh Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hva trenger du da ? Det følger med to stk 40 og 80 amp med Powerplanten, jeg har 40/50/60/80 amp på lager. Mvh Har tatt kontakt med Anders :) Skal ha 1stk. 60A og 1stk. 150A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg