Gå til innhold

1600x1300 pixler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette er fullt mulig å lage selv om bildene ikke ligger på samme server som forumet.

 

 

Du må lage ett script som behandler funksjonen. Når en side som inneholder blir åpnet av en bruker må ett script ta tak i koden og gjøre om bildet for så å legge ut bilde igjen. Scriptet cacher altså "thumben" av bildet og etter la oss si 5 minutter blir den cacha tømt.

 

 

TAAATAAA!!!! :D

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser dette blir en drakamp om hvem som har størst oppløsning på skjermen:) Jeg bruker 1920x1200 widescreen men likevel syns jeg ikke bildene her på forumet trenger å være større enn 800 i bredde, hvis det er mulig å få det til slik at vi kan trykke på dem for å se full str eller evt en link til full str bildet under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klubb alfa romeo siden resizer de alle bildene over 800x600 automatisk til litt mindre størrelse,noe å tenke på her?

Samme er tilfelle på http://www.ts-ogn.no/phpBB2/index.php .

Men jeg vet admin's er klar over dette. Iaffall noen av dem. Selv har jeg 1152x864 og sliter med teksten når bildene er større enn ca 800x600.

Dere får lage en underskriftsliste så skal jeg hoppe på toget :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det har du helt rett i Dr_S, at 800x600 er passe. Men siden en del enkle mennesker på denne planeten ikke skjønner det har noen forum-glupinger laget dette enkle hjelpemiddelet som får korttenkte mennesker til å lage en god, lettlest tråd.

 

Slik som på nevnte alfa og ts-ogn merkeforumer. Jeg og de fleste andre i verden hater å måtte scrolle horisontalt for å SE hele teksten.

 

Siden jeg selv savner dette så sårt legger jeg ved et eksempel på hvordan auto-resizing funker HER. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også enig i at det burde være en bestemt strl ja. burker som oftest 800x600, mulig 1024x1024 på prosjekt tråden min.

men aldri så stort at jeg må scrolle sidlengs på laptoppen jeg sjelden bruker.

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår