vovvov Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Er dette noe som jeg kan fixe selv med litt plastsparkel og en sprayboks. Får jeg bra nok resultat med sprayboks? Jeg har lakket mye med sprayboks tidligere, men det har da kun vært små deler. Grunnen til at jeg trenger sparkel, er at den har blitt litt inntrykkt, ikke mye men ca 5mm. Tips mottas med takk. Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 5mm er jo faktisk litt med tanke på sparkling og pussing. Mitt tips er å la en proff gjøre det hvis du vil ha det strøkent. Men det er klart du klarer det helt sikkert, bare snakk med en proff å få litt tips og kjøp produkter som går sammen. Driver ikke mye med sånt selv, men vi tar imot sånt på jobben og det finns flere av de som har prøvd selv først og det blir alltid dyrere enn hvis fagmann hadde fått tatt det fra start av. Tenk også på at, sparkel + lakk + klarlakk + polish etc = koster penger, mens fagmann har detta og tar ikke like mye for produktene han selv trenger i jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Om du kan fikse dette selv kommer jo an på hvor mye kunnskap du har om sånt og hva du har til mål å få til. Er det en gammel bil som ikke er verdt noe mye så trenger det ikke være lønt å fikse på verksted, men om bilen er ganske ny ville jeg ikke klattet på det med spraylakk. Da ville jeg hatt det bra gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hvis du tar deg god tid så får du det nok til selv!. Men ta å slå ut bulken før du sparkler den: Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vovvov Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Et godt poeng som boXer sier, sparkel + lakk koster peng, så da er det ikke så mye å spare på å fixe det selv lenger. Fikk et prisoverslag på ca. 3500 kr,- Bilen er 4 år så da er det vel best med en proff jobb. Takker alle for svar. Ha en god dag. Mvh. H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg