prosjekt G Spot Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hadde vært morro å sett hvordan biler dere har og har hatt. en av de må self være en golf2... Her er mine biler 83 Golf 1 88 Golf2 Golf 4 GTI 90 Golf2 G60 85 Polo 05 Golf Jubuleum 85 Golf2 RS 99 Passat Show me yours :wave Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 den røde... også har jeg en einser:) har også hatt 2. stk bobler og en Polo Classic "derby" men ingen digitale bilder av de:( Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hadde en 3'er en gang, men den har jeg ikke bilde av. '84 1.8 Gasser: '95 Passat 2.0: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 den røde... også har jeg en einser:) har også hatt 2. stk bobler og en Polo Classic "derby" men ingen digitale bilder av de:( ååååhhh corran min jo :) mimre mimre.. :drive2 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hadde en volvo 240 som første bil, men har ikke bilde av den golf 1.8l: solgt til søskenbarnet mitt :) Vw corrado g60: totalvrak for litt over en mnd siden :\ *savne* Har nå kjøpt meg en vw corrado gti16v ( prosjekt bil ) 4 biler på under 2 år :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Min første bil som jeg nettopp har kjøpt:) Er ikje blitt 18 så gleda mæ sinnsykt;) Er noe spessielt me første bilen mn har:) Min Golf 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Gammle kjerra ... Project Lowrider Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Først en golf 2 Sport veldig dårlig bilde - foto av foto.. Fant bilde av andre gl en min også : Så denne gl en : og så denne : Ikke så mange andre her som har hatt 4 golf 2 eller mer ? Uten å røpe for mye henter jeg nok en golf 4 gti i morgen .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 har hatt 2stk andre golfer, men har kun bilde av denne:) *savne* Ellers så har jeg hatt flere biler, men ikke av merket VW, så de får ikke komme fram i denne tråden:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg