mono Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jaja, vinteren er snart for tur, og stål felgene ser ut som en dass, men jeg har veldig lite brukt vintergummi på disse så de får holde denne vinteren også, men det jeg lurer på er fremgangsmåten på lakking av disse stålfelgene, for ett greit resultat som holder ett lite år... er snakk om noen 13" VW felger, er også ett plastikk deksel utenpå boltene.. og sist men ikke minst, hvilken farge passer bilen best? hvit, sort eller matt sort? takker for tips. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toførti Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Felgene skal være hvite eller grå. Syns hvitt er tøft på svart bil Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 nå svarte jo du egentlig for hvorfor du skal bruke de en vinter til, men kjøp noen greie 15" alu i stedet.. så ser bilen grei ut om vinteren og :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Toførti: Bilen er ikke sort, er mørk lilla perlemor. og det er uaktuelt å kjøpe nye vinterfelger, da jeg ikke engang har råd til forstillingskontroll en gang, men planene er å pusse opp de felgene som står på bilen nå og bruke disse til vinterfelger videre. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg