Gå til innhold

Noen som kan lage en fet russebil?

Ranger emnet

eriksand

Anbefalte innlegg

Mvh, oss som kommer til å ha den feteste Transitten i russens historei:)

På forhånd takk!

offtopic: Vil bare si lykke til, det kommer til å bli dyrt og krevende med mindre dere er noen bortskjemte halvfemie pappagutter cheers Og det finns vel ikke i hønefoss :hammer

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lage en fet russebil av denne?

Ford Transit

Kunne tenkt oss noe i denne dur:

Ford Transit Supervan

Mvh, oss som kommer til å ha den feteste Transitten i russens historei:)

På forhånd takk!

tenkt på kostnad på dette eller :hammer

kjedelig å ha en transit stående som er påkostet 150000 eller hva??

tror nok jeg hadde gjort sånn hellothere med den ideen jeg!!

Passat tdi 100tq camaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkt på kostnad på dette eller :hammer

kjedelig å ha en transit stående som er påkostet 150000 eller hva??

tror nok jeg hadde gjort sånn hellothere med den ideen jeg!!

Mulig di er holeværinger og da, der finnes det jo nok av pappagutter med puter sydd under arma.. Isåfall har jeg ett klassiskt navn til bilen deres! PAPPA BETALER.

Da har di vel råd nok til å skrape bilen etterpå, så ingen andre får like rå russebil.. hehe :hammer

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig di er holeværinger og da, der finnes det jo nok av pappagutter med puter sydd under arma.. Isåfall har jeg ett klassiskt navn til bilen deres! PAPPA BETALER.

Da har di vel råd nok til å skrape bilen etterpå, så ingen andre får like rå russebil.. hehe :hammer

MeSs

ja eller denne transiten er det kun pappa som taper penger på..... :D

nei skal det være noe så må det være :chevy gitt!!

Passat tdi 100tq camaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eller denne transiten er det kun pappa som taper penger på..... :D

nei skal det være noe så må det være :chevy gitt!!

Tror dere at noen pappagutter går for en Transit??

Hehe :D

Nei vi kommer heller ikke fra Hole, så det er sagt. Vi har egentlig bare lyst til å se hvordan bilen ville sett ut som russebil med litt fet styling, tenkte at her ville det være mulig å få litt hjelp, men nei ;) Artig at folk ar så forutintatte av meninger at man blir pappagutt når man går for en Transit som russebil! Enig at Chevy er tingen som russebil, men denne koster desverre for mye penger for oss som nå har valgt Transit'en. Men den gjengen som skal ha Russebuss her i Hønefoss er det litt annet med, en gjeng på 14 som alle skal spytte inn 10 000 +++++ på en 1978 årgang fra Volvo. Planene for bussen er stoooore mn det spørs om det blir noe ut av planene:D

Mvh

Practice makes perfect

BMW E39 520i

BMW E36 316iT [x]

SAAB 99 GL [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at noen pappagutter går for en Transit??

Hehe :D

Nei vi kommer heller ikke fra Hole, så det er sagt. Vi har egentlig bare lyst til å se hvordan bilen ville sett ut som russebil med litt fet styling, tenkte at her ville det være mulig å få litt hjelp, men nei ;) Artig at folk ar så forutintatte av meninger at man blir pappagutt når man går for en Transit som russebil! Enig at Chevy er tingen som russebil, men denne koster desverre for mye penger for oss som nå har valgt Transit'en. Men den gjengen som skal ha Russebuss her i Hønefoss er det litt annet med, en gjeng på 14 som alle skal spytte inn 10 000 +++++ på en 1978 årgang fra Volvo. Planene for bussen er stoooore mn det spørs om det blir noe ut av planene:D

Mvh

men det er ikke noe dyrere med en van enn totalprisen for en sånn ombyggning av en transit tror jeg......

bare kødder litt for at vi så du var fra distriktet da....hehe

Passat tdi 100tq camaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Russebil? Trenger ingen på et forum for å modde, da :P Mal den rød (Evt annen passende farge) og skriv noe dritt på sia, sot alt av bakre vinduer, kanskje noen fine felger? Interiøret i leopardskinn med et lite barskap(?) fyllt med hvitt brennevin på colaflasker :D (disse kan dere forevise for fjortissene som en H2O5OH av årgangen fårgårs :D). Kanskje et par seter (Også i leopardskinn?) og en liten seng med forheng ;)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Vel.. Russebil? Trenger ingen på et forum for å modde, da :P Mal den rød (Evt annen passende farge) og skriv noe dritt på sia, sot alt av bakre vinduer, kanskje noen fine felger? Interiøret i leopardskinn med et lite barskap(?) fyllt med hvitt brennevin på colaflasker :D (disse kan dere forevise for fjortissene som en H2O5OH av årgangen fårgårs :D). Kanskje et par seter (Også i leopardskinn?) og en liten seng med forheng ;)

hehe. joa funker vel det også:)

Practice makes perfect

BMW E39 520i

BMW E36 316iT [x]

SAAB 99 GL [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter, ikke glem at det står "feteste TRANSITEN" i historien !!

om dere kapper alt som heter fjærer og senker den noe horejævlig, bretter noen alu-sideskjørt og fangere så ligner den nesten på det bildet du har linket til :)

finn dere en alubedrift som kan brette dere en FET vinge å ha på taket :)

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter, ikke glem at det står "feteste TRANSITEN" i historien !!

om dere kapper alt som heter fjærer og senker den noe horejævlig, bretter noen alu-sideskjørt og fangere så ligner den nesten på det bildet du har linket til :)

finn dere en alubedrift som kan brette dere en FET vinge å ha på taket :)

Hehe, takk for tipset, vi er i kontakt med en blikkenslager, håper de kan hjelpe oss. Men spoiler er ett annet problem, dyrt å kjøpe, og aneri ikke hvem vi skal kontakte for å få laget en;) Men håper det løser seg. Takk for alle tips og all den konstruktive kritikken jeg har fått;)

Practice makes perfect

BMW E39 520i

BMW E36 316iT [x]

SAAB 99 GL [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spoiler er ikke noe problem

=)

alle blikkenslagere kan vell lage til dere, så setter dere den sammen selv ?

SOGNNES her i bergen lager vinger til rallycrossbilene i teamet vårt

kan lage tegninger jeg, så kan dere skjære til og poppe den sammen =) ELLER,

finn noen som driver med rallycross eller tilsvarende, se på vingen og lag dere en sånn =)

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spoiler er ikke noe problem

=)

alle blikkenslagere kan vell lage til dere, så setter dere den sammen selv ?

SOGNNES her i bergen lager vinger til rallycrossbilene i teamet vårt

kan lage tegninger jeg, så kan dere skjære til og poppe den sammen =) ELLER,

finn noen som driver med rallycross eller tilsvarende, se på vingen og lag dere en sånn =)

Fett :D Digg å få tips fra noen som har litt mer peil enn meg:) Blir glad for alle bidrag.

Practice makes perfect

BMW E39 520i

BMW E36 316iT [x]

SAAB 99 GL [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider