DemptD Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Her er min grønne SRi :D Litt stats: Motor: 2,0L, SR20De Dekk. felger: Originalt Stereo: Alpine spiller som fulgte med bilen og Polk høytalere framme og bak som også fulgte med bilen. Mods: Fjernet lyktepussere, hvite sideblinkers Planer: K&N filter Senkesett Shortshift "Camino" leppe framme Sideskjørt Ny Bakleppe/fanger Nye lister Lakke interiør Ny armstøtte Sparkle igjen hull etter lyktepussere Pedalsett + Mer.... Bilder: Alle bildene er klikkbare... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Fet bil cheers Også fra Tromsø :thumb Lurer på om jeg ikke så deg i dag. Var i alle fall en grønn SRI på Håpet. Er den "armlenen" orginal. den så så stor ut. Vil også ha en sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Takk :D Ja godt mulig at du har sett meg, vært å kjørt i hele dag :P Den armlenen er ikke original... Skal fjerne den og kjøpe en original, fordi den ikke har koppholder :D Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_arc Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Sweet ride DemptD! Morro med Primeraer nord for polarsirkelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hey, fett. Pen shine i lakken din der...liker du mørke fargene..får mye dypere shine i dem :D Ellers er bilen pen da, og med de planene du har, så kan det jo hende den blir enda mye penere med tiden. Blir spennende å se, hold oss oppdaterte! :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Meget pen bil, men listene står ikkje i stil med resten! Eg hadde akkurat samme problem og løysninga er varmluftpistol. Skaff ein sånn, og varm i vei, tar eit sekund før det skjer noko, men effekten er utruleg stor, bilen min fekk eit betydelig løft med det. Eg tok på litt bumpershine etterpå og, som ny :D Er vel ein månad sidan no, og fargen er like fin. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Meget pen bil, men listene står ikkje i stil med resten! Eg hadde akkurat samme problem og løysninga er varmluftpistol. Skaff ein sånn, og varm i vei, tar eit sekund før det skjer noko, men effekten er utruleg stor, bilen min fekk eit betydelig løft med det. Eg tok på litt bumpershine etterpå og, som ny :D Er vel ein månad sidan no, og fargen er like fin. Hmm, det der må testes på mandag.... Takk for alle kommentarene :D Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg