sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 ingen som har noen 40mm fjører liggende? yodude Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jo, Blå H&R senkesett. trur de er 40. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 tuv papirer? pris? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Sjekka med powerzone sine sider, og de er vist 30 mm, ikke 40 mm. Tuv godkjente. Pris 1000+ frakt. nypris 2575 Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 du har pm.... Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Speaking of senkefjører.. Kjøpte meg Cobra sportsdempere og 40mm Cobrafjører.. Men synes bilen ble utrolig hard og virker ikke som den demper i det hele tatt.. Kan dette være pga at det blir så mye spenn på de 40mm fjørene at demperne ikke demper? Må jeg ha 60mm for å få det skikkelig? Bilen er jo senka 50-60 selv om jeg har 40mm pga senkefjørerne.. :thanks Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Speaking of senkefjører.. Kjøpte meg Cobra sportsdempere og 40mm Cobrafjører.. Men synes bilen ble utrolig hard og virker ikke som den demper i det hele tatt.. Kan dette være pga at det blir så mye spenn på de 40mm fjørene at demperne ikke demper? Må jeg ha 60mm for å få det skikkelig? Bilen er jo senka 50-60 selv om jeg har 40mm pga senkefjørerne.. :thanks At det blir stivt er pga du har kjøpt sportsdempere og senkefjærer. hadde du kjøpt dette org hadde ikke bilen vært så stiv.. Kan hende fjærene har søkki litt etter at du fikk de på bilen.. det er vanlig at det går litt ned etter litt kjøring.. Kan hende fjærene og demperne dine var slitte og hadde sigi litt.. derfor kunne bilen se litt lav ut org.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 At det blir stivt er pga du har kjøpt sportsdempere og senkefjærer. hadde du kjøpt dette org hadde ikke bilen vært så stiv.. Kan hende fjærene har søkki litt etter at du fikk de på bilen.. det er vanlig at det går litt ned etter litt kjøring.. Kan hende fjærene og demperne dine var slitte og hadde sigi litt.. derfor kunne bilen se litt lav ut org.. Joda, regnet med den skulle bli stiv, men synes bare den ble så utrolig stiv:p Smeller liksom når jeg kjører i hull..synes bare det høres helt for jævlig ut:p Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Joda, regnet med den skulle bli stiv, men synes bare den ble så utrolig stiv:p Smeller liksom når jeg kjører i hull..synes bare det høres helt for jævlig ut:p Jo stivere det er desto bedre Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Joda, regnet med den skulle bli stiv, men synes bare den ble så utrolig stiv:p Smeller liksom når jeg kjører i hull..synes bare det høres helt for jævlig ut:p Har ikke montert noe feil da? Strammet for lite? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Har ikke montert noe feil da? Strammet for lite? Mener bestemt at jeg ikke har det men..eneste jeg merka meg var at det mangla en sånn ring øverst på en framdemper..ellers strammet jeg maks og skrudde den muttern helt ned, da hadde fjøra litt å gå på før jeg skrudde opp..så det skulle være greit.. skal gå over alt en gang til, og muligens skifte ut den toppen på demperne.. Den er veldig stiv og det er jo supert, men liker ikke den slaglyden når jeg kjører i et hull.. Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg