Gå til innhold

Snittforbruk oppgitt fra fabrikk?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Står av og til oppgitt på noen av bilene på denne siden: http://www.carfolio.com. Under spesifikasjoner. Ellers kan du sikkert gå inne her http://www.zett.no/47/auto/ men er bare på nyere biler der. Ikke noe eldre enn 1993 der tror jeg. Velger bare merke og model og klikker på en annonse for en bil fra 1993 eller nyere og klikker på vis spesifikasjoner eller noe.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har en side med specs om denne bilen?

Eller noen som vet noe?

Det jeg vite er følgende:

-landeveisforbruk?

-Bysnitt?

Og hva er 0-100 km/t oppgitt på denne bilen fra fabrikk egentlig, og toppfart?

Står ikke det oppgitt i manaulen som ble levert med bilen?

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har Nok B230F, som 99% av alle andre med 1990modell har :) JEG oppgir forbruket til F-motorene som følger: 0,8 på landevei, 1,2 på by, og gjennomsnittlig 1 liter på mila.

Men, ALT avhenger av høyrefoten...hehe... tråkk den i bånn, og tappekrana er åpen ;)

Stemmer også greit med virkeligheten..hehe.. :)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har Nok B230F, som 99% av alle andre med 1990modell har :) JEG oppgir forbruket til F-motorene som følger: 0,8 på landevei, 1,2 på by, og gjennomsnittlig 1 liter på mila.

Men, ALT avhenger av høyrefoten...hehe... tråkk den i bånn, og tappekrana er åpen ;)

Stemmer også greit med virkeligheten..hehe.. :)

B230F ja, skriveleif det:) Ja, det var vell det jeg tenke og det stemmer godt med virkeligheten... utenom på vinteren, da stiger det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider