Stingah Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Noen som kan si meg hvordan man får av de sorte listene som sitter på for og bakdørene på min Golf IV? De er limt fast. Regner med at dette er noe en billakkerer burde vite. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hvis du skal ha de av for lakkering er ikke det nødvendig, kan lakkeres på bilen også Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 for å få best mulig resultat vil jeg ha dem av... :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 skjønner... men av erfaring tror jeg ikke det har noen nevneverdig betydning men :) snakker foresten om lakkering hos et lakkeringsverksted da, skal du lakke selv skjønner jeg du vil ha de av Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 er du lakkerer? Hvordan skal jeg få til å maskere HELT inntil hele veien? Er det noen spesielle tips og triks her? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 er du lakkerer? Hvordan skal jeg få til å maskere HELT inntil hele veien? Er det noen spesielle tips og triks her? om jg ikke husker helt feil er det en skrue på insiden av døra i front og bak deretter dunker du listabakover så skal den dette av.. skal kke si noe sikkert men tror det var slik de satt. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 tror dessverre du tar feil her. for de er limt, det vet jeg, må bare finne ut hvordan jeg skal få dem av... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Varmepistol. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 hva med tanke på skade av lakk og selve lista? Her er forøvrig en lignende post jeg har, på hvordan få av det bakre emblemet + å lakkere det i bilens farge: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87497 Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Har sett lakkerer bruke fiskesnøre som de løsner limte merker med. "Skjærer" av limet mellom lakken og listen Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Jepp. Dette jeg og har tenkt å gjøre. Eneste problemet var at de fiskesnøretypene jeg hadde var enten for tykk eller for tynn. :) Men i bunn og grunn så s kal jeg klare dette. Skal varme listene forsiktig opp med hårføner etc. og skjære dem av med fiskesnøre. Problemene kommer vel heller når jeg skal lakkere dem. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 veit ikke hvordan det er på Golf, men på nissan så sitter de limt. med dobbelt sidig teip..... trenger ikke varme de opp, tar bare noe tynt og litt brett.. (jeg bruker sparkel spade...) i den ene enden. og får den litt løs... så er det bare og dra veldig forsitig!!! ps, er heeelt rett at listene må av for lakkering. hvis ikke så får du en lakk kant på sidene av listene, og det flasser av med en gang.... lykke til videre... og det er ikke fiske sene som blir brukt til og fjærne emblemer, men en spesiell tre kantet stål tråd. samme man bruker når man skjærer ut ruter.. Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Som jeg trodde. Skal forsøke i morgen. Skal ta noen bilder under veis, for dette var det lite info om gitt. Takk for svaret :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg