Gå til innhold

Ny sub? 12"

Ranger emnet

KriegHeim

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg 1 eller 2 nye 12" i bilen. Jeg har fra før hatt to stk MA audio W12 og etter dette to stk cadence flash, ingen av dem ga det trykket jeg ville ha. Ikke misforstå meg, jeg er ikke ut etter kun SPL, men også litt SQ

Har følgende utstyr :

52mm strømkabel/jording som er koblet med stinger splittblokker

stinger signalkabel

Audison LRX1.400 forsterker

Og cd spiller og frontsett seff.

Jeg har sett litt på den største hertz subben og litt på JL. Men har personlig ingen erfaring med disse merkene...

Pris : ca 3-4000 for en eller to ( det vil si at det er ett absolutt tak på 4000 til sammen )

Hva med Cadence UD12? eller to triplex?

Noen som har noen gode forslag til subber??

mvh espen

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg 1 eller 2 nye 12" i bilen. Jeg har fra før hatt to stk MA audio W12 og etter dette to stk cadence flash, ingen av dem ga det trykket jeg ville ha. Ikke misforstå meg, jeg er ikke ut etter kun SPL, men også litt SQ

Har følgende utstyr :

52mm strømkabel/jording som er koblet med stinger splittblokker

stinger signalkabel

Audison LRX1.400 forsterker

Og cd spiller og frontsett seff.

Jeg har sett litt på den største hertz subben og litt på JL. Men har personlig ingen erfaring med disse merkene...

Pris : ca 3-4000 for en eller to ( det vil si at det er ett absolutt tak på 4000 til sammen )

Hva med Cadence UD12? eller to triplex?

Noen som har noen gode forslag til subber??

mvh espen

Litt SQ og bra trøkk?

Tror to stk Triplex portet vil gjøre deg glad i så fall ;)

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider