Gå til innhold

El. trøbbel etter angel eyes??

Ranger emnet

Polo_gti16v

Anbefalte innlegg

har tatt livet av 2stk dynamoer nå..

Var ute å sklei litt forie uke ,etter 6 mnd kvil for gobilen...da begynte ladelampa å lyse,plukka ut dynoen,fikk benka den å regulatoren var gåen..

Ok,fikk ny etter 2 dager,plugga på gjenn shitten og starta opp,neida..lampa lyste like 'RØDT I DE FORBANNA DASHBORDET mitt...

Da begynte pulsen å stige,svetteperlene i panna ble større og sinne tok overhand...

Reiv ut dynoen,klikka på verkstedet som hadde "fixa" den men da de benka den igjenn så fann han ut at likerettern OG regulatoren var gååen IGJENN!!! (garanti) jauda..men ik på slike ting...angry !!! :hvaskjera

2275,- ny bytte dynamo..tok av alle "ekstra" kabler på batterier etter jeg hadde SPARKA dynamoen inngjenn (gang nr.3),begynner faktisk å bli flink:)

tengte NÅÅ sku de faen mej laddast her!! minst 14 volt!

Slo på tenninga,venta til bensinpumpa hadde sagt sitt,kjølevannslampa slokna og vrei saaakte om nøkkelen til startern slo inn og da kom den gode "brumminga" som jeg savna sårt...

MEEEEN!!!!!:( Ditta helvettes forpulte horelyset med batteri tegn på lyste fortsatt!! (for de som har sett bluuuz brother 2000,da de spiller bluegras på den stadioen og skyene kom over himmelen (ghostriders in the sky)det tordner og lynte noe helt sjukt) nettop sånn kortslutning sjedde da i hodet mitt..

etter 2 timers "biiping" ,søkin å grubling fann jg ut at det må kommer en jordfeil\overlending ifra koblingane til angel eyesa,men demonterte alt å sjekka alle koblingane men alt var helt ok..men + å - ligger sammen en plass tru jg,men rart ik noen sikringer lr noe har gått til faens da..sjønner meg ikke på en dritt bilelektro men må bare prøve å lete kansje siden jeg ik har råa til å sette bilen på møller for å feilsøke,da de tar 1200 kr timen for nothing!!!LEEEI

Nå sitter jeg å vrir skalla blå,super øl og tygger på tastaturet!!!!

fy faen for nokke dritt!!! hater faktisk polon min litt nå!! frustrert!

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vet ikke hvilket fabrikat de lysa dine er da. Men har et lite tips. Mange av de lyktenesettene som selges har sinnsykt dårlige komponenter. Rele og kabling er svake. Har montert ett sett fra FK, og da døde releet etter 3 dager.

Tror du har noe større feil da det må en del strøm til for å brenne en dynamo...

Burde suge batteriet tomt for strøm om det bare er en liten kortslutning.....

www.turbo.as

Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00.

HAHA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider