Gå til innhold

Nytt prosjekt i Galanten

Ranger emnet


GalantV6

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Nå er jeg i gang med å endre hele bagasjen, bygge bassene i reserveh.brønnen. Sette inn 3 veis frontsett Hertz ESK 163S, Dempe bagasjen trekke om deksler osv. Side dekslene skal være i okseblod farge og gulvet i svart.

 

Her er link til bilder.

http://photobucket.com/albums/y166/GalantV6/Nytt%20prosjekt/

 

Kom gjerne med innspill/komentarer.

 

Mvh

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her ser jo veldig bra Tore!!! :wave nesten som om jeg skulle gjørt det selv jo!!! :hammer hehe... likte element plasseringen.... hjelper så utrolig mye å få elemtene mest mulig on-aksis men det krever arbeid... som belønnes med "god lyd".... bra Tore!!!! tyddelig at du har lærte og lest trådene en del!! stå på Tore!! skal bli moro å høre på bilen din en gang og!! cheers

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har problemer med å trekke vinyl rundt kassene på dasjen, det blir så skrukkete enkelte steder. Har brukt varme pistol men får det ikke pent.

Jeg lærer sikkert dette også, men nå trenger jeg noen råd.

 

Er det noen som har noen gode råd.

 

Mvh

Tore

Ikke for å ta motet i fra deg, men de kassene er ikke enkle, så jeg skjønner at du sliter med de..

Jeg har no vinyl, som er som fra en "ny" Verden. Drukte den på dasjen min, og de fleste lurer på hvordan det var mulig å få det til..

Du har Mailen min, ikke sant..

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Nå er det oppdatert med nye bilder.

Som dere sikkert ser så er mellomtone og diskanthus ikke bra, kommer til å lage nye. Basskassa er nesten ferdig, trenger bare å lage hull til bassene. Det er to kammere i kassa hver på 27 liter uten elementene, ca 24,6 liter med elementer. Kassa er dempet normalt.

 

 

Mvh

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår