Gå til innhold

Kjøpe ny 325i, hva synes dere om denne?

Ranger emnet

magnus_primera

Anbefalte innlegg

En kompis av meg vurderer å kjøpe denne; bare lurer på hva folket synes, hva som bør forbredes og prioriteres, og evt hvilken pris den bør gå for.

Er en 91-mod BMW 325i - km 165000 - ellers pent brukt men noen små bulker og riper her å der. Bilen er bruktimport for 10år siden.

bil1.JPG

bil222.JPG

bil3.JPG

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der kan ikke være verdt så mye som 80k.

Etter mi meining så den for jævlig ut:P

Finner mange eksemplarer som ser bedre ut enn den der. Finn gjerne en med M3 fangere,skjørter,speil osv. Sort interiør er også mye finere. Er jo ikke el.vindu foran engang! Hvordan er den teknisk?. hvordan utstyr?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der kan ikke være verdt så mye som 80k.

Etter mi meining så den for jævlig ut:P

Finner mange eksemplarer som ser bedre ut enn den der. Finn gjerne en med M3 fangere,skjørter,speil osv. Sort interiør er også mye finere. Er jo ikke el.vindu foran engang! Hvordan er den teknisk?. hvordan utstyr?

Var heller ikke 80k jeg sa, selger sa vi skulle komme med bud, så jeg lurer på hva dere synes jeg bør by?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bmw folk som bare er slik negative?

Virker for meg som det er mer useriøse svar her en det er på andre av forumene på bilforumet?

Jeg vet ærlig talt ikke om det er 91 mod av 325 bmw har oppdaget feil ved, isåfall har du noen idé om hvilke feil dette kan være?

Ingen som ennå har klart å svart meg på spørsmålet mitt om hvor mye bilen er verdt? Jeg har overhodet ikke peiling siden det i annonsen står gi bud; Også må vi jo også legge vekt på at det var et par små bulker her å der, så da spør jeg igjen, hva slags bud bør jeg komme med på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det spørs veldig hvor billig kompisen din får denne bilen, for som Soberg nevner så er 91 modellen av E36 den første modellen, og da er det fort noen barndomssykdommer med den.. Ellers var den jo sleika for utstyr, og om den skal skille seg ut i trafikken så er det mye som må gjøres med den, og det går fort mye penger i forhold til å kjøpe en som er gjort litt med eller er f.eks en orginal M-tech utgave..

165k var bra lite på en så gammel 325, men det kan jo stemme bra da..

Kjøp den om han får en god pris, om ikke så er det bedre å legge på litt mere penger å finne en 93--> modell med utstyr og M-tech utseende..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider