fribbern Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg sliter med å få helt glatte overflater når jeg sparkler og pusser glassfiberen jeg har støpt. Noen her som har masse peiling, gjort dette før, og vil gi meg rt tips på det? Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg sliter med å få helt glatte overflater når jeg sparkler og pusser glassfiberen jeg har støpt. Noen her som har masse peiling, gjort dette før, og vil gi meg rt tips på det? Mvh Anders Du trenger å smøre/spraye på gelcoat/topcoat/hardtop for så å pusse ned dette. Dette er stoffer som fyller riper og liknede, forsegler og er lett og pusse og få fint etterpå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 sprøtespakkel går også Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg