Gå til innhold

Ny Audi-eier

Ranger emnet

nomi

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min. Fikk den på tirsdag, og tok bilder med en gang! Men hvordan legger man ut bilder?

Noen tips eller råd? Har faktisk ingen planer med denne, men alltid kjekt med ideer!

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

+ BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt)

+ Audi A4 2.0 2001 (solgt)

+ Honda Accord 2.0 1995 (solgt)

+ Mazda 626 2.0 1986 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil med fint interiør!

2.0l ja, hvor mange hester sitter det i denne?

Du sier du ikke har noen planer? Jeg vil nå absolutt anbefalle felger jeg da, er personlig veldig stor fan av A8-felger, så 19" a8 felger tror jeg ville gjort seg på bilen din. Og evt sett etter du hadde fått på felgene om senking kunne gjort underverker.

Nå må det legges til at litt toning (ikke mye) også ville gjort bilen til en mer spesiell og VELDIG pen a4 =)

Eller så vil jeg bare gratulere med fin bil!

EDIT: 130hk, fant det ut!

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk pr0tec og al3x!

magnus_primera, felger er blitt vurdert, men nå er det snart vinter så jeg gadd ikke tenke mer på det... pluss at forsikringsregninga kommer snart... kom på 20500,-. Men kanskje jeg finner noen brukte 18"?? Forhandleren jeg kjøpte av mente at jeg ikke trengte å senke bilen eller noe med 18". Den har sportsunderstell.

Toning kommer kanskje etterhvert, men jeg er ikke noen spesiell fan av det. Hvis det blir noe så blir det i det lyseste laget...

Men takk for innfallene!

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hva som går på disse bila før man må senke? har ikke lyst til å senke, men det er sportsunderstell på den... vet nå ikke egentlig hva det innebærer... Men hvordan blir 18" uten senking? Noen bilder?

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil du har fått deg ja!

synd det var "feil" motor men..går vel greit nok detta også ;) hehe

synes du bør sette på 19" felger, felger som BBS Le Mans og Challenge passer bra på bilen din. det at det er originalt sportsunderstell innebærer vel at bilen er senket ca 2 cm eller no sånt..? og at den derfor er stivere og mer sportslig å kjøre...

jeg ville nå ha tatt med senking også...senker du bilen 4-5 cm så blir dette veldig bra! :thumb

hvis du vil gå lenger på styling er jo komplett S4 styling en super mulighet..dette blir jo rimelig lekkert :) men det koster en god del penger..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror kanskje det blir 18"... Men har samtidig veldig lyst på navigasjon/dvd-spiller i bilen... forelska meg litt i den til Pioneer... Har alltid vært litt svak for Pioneer bilstereo. PIONEER AVIC-X1R

Men det er vel penga det går på... Blir bare en av delene... Hvis ikke noen har noen bedre råd? haha...

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider