gragaasa Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Er venstre calipper montert på høgre side og motsatt? Alle golfer jeg har sett er brekkwaier montert på underside av calipper. Eller er det spesielt for jetta? Ser ut for meg på bildet at waier ligger og "gnir" seg ned mot bakstillingen (der hvor spindel er montert), dette er vel ikkje bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Mine sitter andre veien sånn at vaieren kommer på undersiden, men den ligger fortsatt og gnir intill bakstillinga..... Kan det være at jeg har fått feil kalippere, men de er jo helt like som de på bildet. Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Er venstre calipper montert på høgre side og motsatt? Alle golfer jeg har sett er brekkwaier montert på underside av calipper. Eller er det spesielt for jetta? Ser ut for meg på bildet at waier ligger og "gnir" seg ned mot bakstillingen (der hvor spindel er montert), dette er vel ikkje bra? mine bak bremser er fra ein golf gti. og i følge haynes boka så er detta rett. og wiren ligger ikkje å gnir i bakstillingen. den ligger roligt og fint. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hadde også samme på min.. Det kommer fra en 8v GTI mener jeg å huske... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 kan godt hende det skal være slik, har bare ikke sett det før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Avhenger om det står 36 eller 38 på calipern, 36 ligger den på øversiden, er den eldste og 38 er den nye og ligger under Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg