bilgal86 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 ja, 2 mnd til need for speed: most wanted kommer. Det er forresten 10 år siden den første need for speed kom. Så det er mer eller mindre et jubileumsspill. I spillet så blir det sportsbiler, muskelbiler og sånne riskokere som man kan trimme og style i alle mulige retninger. Gleder meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Det som er fett er at EA games har endelig fått tilbake onkel blå... Gir det litt mer spenning igjen...og dem lydene som er med,på viden med m3 gt-r hører du skikkelig god Luftfilter trimming... Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Det spillet kan bli bra! Bare det ikke blir altfor masse arcade preg. Litt realisme må man også ha, det er kjekkest. Blir da ganske fett å rase igjennom gater med x antall purk på slep! Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 noen som har link til screenshots osv? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 http://www.eagames.com/official/nfs/mostwanted/us/home.jsp Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 http://www.eagames.com/official/nfs/mostwanted/us/home.jsp ur an Angel :pray Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 skal forhåndsbestille jeg ass :D gleder meg til det kommer :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Gleder meg over at det kommer et Need For Speed spill med skikkelige sportsbiler igjen. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 det er forhåndsbetstillt allerede:P:P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sence] Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Gleder meg som en unge til Need For Speed: Most Wanted endelig kommer. Grafikken ser bra ut, bilene ser bra ut, ALT ser bra ut! :wave Nå skal det nevnes at jeg i det siste har spilt en del Live For Speed, og jeg må si meg imponert! Samme "reality-driving" som i Live For Speed og konseptet til Need For Speed hadde så absolutt slått ann, hos meg iallefall... Siter United We Stand! **Mitsubishi Evo 8** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 noen som veit om man før lasta ned noen programm til Nfsu2 som kan trimme bilene mer osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 noen som har peil på hva biler som kommer på spillet? Vet at det kommer: Supra, Prelude, Impreza, M3, Mustang, 911 turbo, Cayman,Evo VIIII,SLR Mclaren, Carrera GT, RX-8, Eclipse.... Gleder meg maks...kommer til å bli mange timer foran tv`n..og såre tommler..hehe... Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 veit ikke om du nevnte alle bilene som er blitt ramsa opp på den sida han oppi her linka til, men hvis ikek du har sjekka der, så kanskje du ser noen til? :) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 veit ikke om du nevnte alle bilene som er blitt ramsa opp på den sida han oppi her linka til, men hvis ikek du har sjekka der, så kanskje du ser noen til? :) Ramsa opp alle jeg har sett bilde av og som er på videne på siden... men håpet kanskje noen andre hadde noen juice innside tips..eller noe fra andre sider på nettet...gleder meg som en unge på julaften :D Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Hadde vært kult med noen Lamborghini eller Ferrari som på de gamle Need For Speed spillene. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg