Gå til innhold

Nfs: Most wanted

Ranger emnet


bilgal86

Anbefalte innlegg

ja men pcen min er jo langt over minimums kravet.Kan det være at det grafikk kortet ikke støtter spillet? **** kaster hele driten i peisen og venter på xbox 360..

 

Problemet er grafikk kortet ikke tilfredsstiller minimums kravet. Det står at det kreves et DX9.0c kort, kortet du har støtter bare opptill DX8.1. Du kan jo prøve å justere ned alt av grafikk, men uansett er det mye efekter som blir borte. Jeg ser store forskjeller på de to maskinene jeg har, den ene støtter shadere v1.1 og den andre v2.0. (Begge delene funksjoner på DX9.0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja den var kjip! Hva ligger nytt kort på i pris? Har null peil på dette. Eventulet noen som kunne tatt seg av et bytte for noen kroner?

Alt fra 600 til 7-8000 kroner, alt etter hva du kjøper. Det er et HAV av kort der ute.

 

Jeg tror Nvidia Geforce NS 6600gt (MSI) 512mb er et godt kjøp. Ikke spesielt dyr. Men det er vel AGP hvis ikke jeg tar helt feil, så sjekk at du har riktig slot på hovedkortet ditt. Kun nyere pc'er har PCI express.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett problem. Kom meg opp på Blacklist 4 og fikk da åpnet Ford GT. Solgte alle bilene mine, og kjøpte den. Problemet var da at etter å ha trimmet den max gikk den dårligere enn lambo`en jeg hadde. (som jeg solgte) Den var vunnet via pink slip og var trimmet mer av han jeg vant den av enn det jeg kunne etter å ha kjøpt den på nytt.

 

Går det an å kjøpe tilbake biler jeg hadde? Eller kun orginale? Går det an å loade til ett annet tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nylig dette spillet.. Gleden var stor helt til jeg kom hjem.. Det går utrolig hakkete sykt dårlig grafikk. Hva er system kravet på dette. Kjøpte ny pc i slutten av august. Laptop. Acer aspire 5000, amd turion 64ml-30 processor.(1mb l2 cache 1,6GHz) 1gb DDR. SiS M760gx grafikk kort. Er helt grønn når det gjelder data. Er pcen for sugen eller er det håp med den hardwaren som er pån nå?

NFS spilla, spesielt UG1 og UG2 har aldri fungert bra på laptop. Grunnen er at (om du ikke har en dyr laptop til 25000 + da) grafikk-kortet bruker minne som er på hovedkortet (systemminne, i ditt tilfelle de 1 gb ram). Sånn er det på min laptop også, fikk kjørt UG2 men selv i 640 x 480 så hakka det som faan. Eneste rådet er å kjøpe seg stasjonær pc, å da bør du også ha hardware i den som støtter mere enn minimumskravet til feks Most wanted.

 

Har selv en Acer laptop så dette kjenner jeg godt til, Acer er kriminelle til å bruke sånne billige løsninger på sine laptoper. Jobber som IT ansvarlig så dette har jeg sett nok av, hos oss går vi nå mere og mere over til Dell bærbare etterhvert som maskinene byttes ut.

 

Lykke til

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke funker å spille selv om han har over minimums kravet:D

Hans laptop tilfredstiller IKKE minimumskravert ang grafikkort. Som du ser av min andre post så bruker alle Acer laptoper (meg bekjent) en del av system-minne til grafikk-kortet. Spill som NFSUGMW liker dette dårlig, det finnes jo også et program på CD'n som netopp sjekker at Hardwaren tilfredstiller minimumskravet.

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har netopp begynt å spille dette, virker jo ganske lovende så langt. Har kommet meg opp til blacklist 11. Har 2 biler nå, en Lexus som jeg vant som har NOS og en Supra jeg har jobbet meg opp. Men får ikke NOS på supraen, hvorfor ikke? Trenger noen tips av dere guruene her.

 

Her er bilder av mine biler jaffal

nfsumw-lexus.jpg

nfsumw-supra.jpg

 

Jada, vet dekoret er det samme.... det er med hensikt hehe

Farve valget på supraen er forresten påvirket av denne som jeg så sist jeg var over i Florida

2001%20Celica%2011.jpg

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har netopp begynt å spille dette, virker jo ganske lovende så langt. Har kommet meg opp til blacklist 11. Har 2 biler nå, en Lexus som jeg vant som har NOS og en Supra jeg har jobbet meg opp. Men får ikke NOS på supraen, hvorfor ikke? Trenger noen tips av dere guruene her.

 

Her er bilder av mine biler jaffal

nfsumw-lexus.jpg

nfsumw-supra.jpg

 

Jada, vet dekoret er det samme.... det er med hensikt hehe

Farve valget på supraen er forresten påvirket av denne som jeg så sist jeg var over i Florida

2001%20Celica%2011.jpg

 

Får NOS på supraen å, det står nederst der man kjøper de, når du får nos. Kanskje du må ned til nr #10 på blacklist f eks!

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nopp, jeg er bare #11 på blacklist og har gass på Supraen min. Riktig nok vant jeg den da... Hadde jo aldri kjøpt meg ny bil så lenge den jeg har er konkurransedyktig fremdeles. Samme level oppgraderinger generelt, unntatt turbo, som jeg har på Cobalt'n som var min førstebil.

Æsj, så dårlig grafikken ble med gassen aktivert da gitt... :deng

nfsmwsupra.JPG

Førstebilen, Kubolten!!

kubolt.JPG

Og Supraen jeg vant i garasjen da, litt bedre bilde enn det første.

supragarage.JPG

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en _dritfet!!_ Supra der, bare kommet til 27% i carreer mode enda :biker

 

Har det på Xbox 360 med HD tv kiddie :peace:

 

Skal se å få tatt noen bilder av skjønnheten til onsdagen :afro

 

Hvorfor er det ikke med noen Nissan? Golf er det - men Nissan, neida knock

 

Har det kommet update til 360 som gjør det mulig å spille vanlige xbox spill på den enda ?

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en patch tilgjenglig fra MS fra dag1 som gjør det mulig å spille en del av de gamle xbox-spillene, men man vil jo helst kjøre 360-versjonen av nfs-mw :D

 

Ja har 360 se, men fikk et vanlig xbox spill til jul, som ikke funker vel og merke.

Har oppgradert fra 1.0 til 1.1, så til 1.2 nå, men funker fortsatt ikke :P

Går det ikke så går det ikke, får bare kjøpe nytt spill da :D

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har 360 se, men fikk et vanlig xbox spill til jul, som ikke funker vel og merke.

Har oppgradert fra 1.0 til 1.1, så til 1.2 nå, men funker fortsatt ikke :P

Går det ikke så går det ikke, får bare kjøpe nytt spill da :D

Er spillet ditt et av de spillene som faktisk skal være støttet da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår