Gå til innhold

Nfs: Most wanted

Ranger emnet

bilgal86

Anbefalte innlegg

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er nfs most wanted black edition? hva er forskjell?

Det en en Limited Edition(så det blir ikke laget så mange av den) og 2 biler ekstra og litt mere styling osv.. bare små forskjeller;) + att det koster litt ekstra

Så vis du er en NFS fan så er det den du bør kjøpe!

Jeg har chip på min ps2, men jeg syntes ea fortjener vær eneste krone, for jeg elsker nfs serien. Der for kjøper jeg det:)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Sladding etc er så ekstremt dårlig på dette spillet, får noe av HP følelsen av å spille det, men minner meg nesten om nfsu med dårligere mulighet for drifting..

Enig, enorm skuff der. Men når du får understell og dekk etterhvert kan du trykke på escape(evt. trykke pause) og tune ned handling og aerodynamikk og sette steering på maks. da blir det litt lettere å sladde. Også kjekt å bruke "speedbreaker", den slowmo-greia, til å kaste bilen ut i sladd. Drifting går ikke, punktum. Er vel 27% gjennom spillet på PC. To søvnløse netter på rad.

Litt kjedelig at den ene bilen jeg har lyst å kjøre, mister man i starten og kan ikke kjøpe :P

Men trøster med ved å kjøre Cadillac CTS :thumb

Ikke vits å bruke masse ekstra på å skaffe black edition. Bare tull og fanteri.

Edit: Glemte å si at spillet er helt sinnsvakt pent å se på til PC! Men det er bare latterlig stygt på PS2.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fullført det som har savegame? eller trainer eller cheats? :D

Har gjennonført 14% =/

Ellers vil jeg si at dette var da mye mer underholdende en NFSU 1 og 2.

Hva trykker man på for å få speedbreaker?

Gå i options, og så controls. Meget enkelt å finne ut av. På PC er det default på "g".

Jeg er på 36% nå :)

SPILL deg gjennom istedet for å jukse. All gleden ligger i å unlocke nye ting, vinne biler og faktisk spille bra :P Jukser du er du jo lei av spillet på en time.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei av spillet allerede skjønner dere. Og historien sålangt er jo bare tragisk :)

Jeg vil ha den jævla murcièlagoen.

På controls fant jeg ingenting, står bare de helt basic knappene, men takk for hjelpen :)

Spille blir jo kjedelig vis du legger opp til att det skal være ræva, eller cheater;)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 38% nå og storkoser meg. Men er 2 ting som har irritert meg så langt.

1: Husker ikke helt hva det heter, men leder du med noen hundre meter på resten av feltet, så kjører de ULTRA raskt for å ta deg igjen. Dette kan være frustrerende.

2: SKAL man ha snuten etter seg er det veldig lett å stikke av. Får man snuten etter seg i et race, så er det faen meg klin umulig å riste dem av seg. De følger deg jo selvfølgelig etter at du har kjørt i mål (noe som også er en bra ting), men jeg kom 15min for sent bort til dama som venta på jobben fordi jeg faen ikke klarte å save etter løpet. hehe

2'ern er jo egentlig bare morro, men skal man raskt igjennom for å komme seg avgårde......glem det.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da takket pcen for seg.

Satt å spilte i går, begynner å lagge en hel del som fører til at jeg faen ikke klarer å kjøre. Klart jeg ble sinna, og tenkte at en restart vil gjøre susen. Maskinen finner hden og cd-rommene rett etter restart, og det var det. Den fryser seg. Kjente det begynte å koke under topplokket og åpnet kabinettet. nVidea chip(ikke CPU) vifta hadde tatt kvelden. Tok den av, tok av kjøleribba under og jøss, den var svidd gitt! Vifta og kjøleribba var forresten dritvarm så jeg kjente halvveis hva som hadde skjedd før jeg så det.

Tok like gjerne å bestilte nye deler idag. Så det blir mer gaming på meg. Bedre gaming også forhåpentligvis. Men faen så kjipt å sitte på dama sin pc. violin

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider