CrZy_T Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Du kan fortsatt drifte, men nå er det ingen konkuranser noe som er like greit. NFS har endelig gått tilbake til sine røtter og laget et bra spill. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Funnet et greit område(industri-brygge av noe slag. kan post'e screenshot av kartet etterpå) og en fin bil til å gjøre noe som nesten kan regnes som drifting. RX-7 med ultimate Engine, transmission og turbo, altså ingen handling upgrades. Hvis du da tuner ned turbo settingen slik at du får mest boost på lavt turtall. Skal se om jeg kan få lagd en liten film med fraps og vise. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Okei, da har jeg bare raskt skrapt sammen noe. Rimelig dårlig kjørt og filmen er dårlig komprimert(divx) men dere ser hvertfall "løypa". Får ikke helt til løypa mi her da. Men dere vil sansyneligvis forstå den selv om jeg "snubler". Og ja, jeg kjører uten bodykits. :) Merk: Fila, som ligger på en grusomt treig home.no server, er en .rar fil så dere trenger WinRAR for å pakke den opp. Jeg måtte trykke på escape fordi fraps kan bare ta opp korte klipp av gangen, så jeg må stoppe, og starte opptaket. Høyre-klikk og lagre som. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrOxY Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 1: Husker ikke helt hva det heter, men leder du med noen hundre meter på resten av feltet, så kjører de ULTRA raskt for å ta deg igjen. Dette kan være frustrerende. catchup, (ketchup) Siter Mistubishi Colt GLi 1,3 75HK 12Ventiler Volvo 940 GL 2,3 131hk xVentiler Vamp dc-12", plad3300d, plad412, 2x 6x9" magnat 4veis, panasonic spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 syns spillet var bra jeg... har ikke kommet så langt enda da men... :D Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Synes spillet er bra.. har kommet til 65 % nå.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Murcièlago + 315.000$ i performance = gøy! =D For en lyd da mann! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 fornøyd over at de ENDELIG har insett at det mangler en BMW i NFSU spillene. Var en tur i England på torsdag og knipset selveste NFS-hovedpersonen til Gatebil Magazine (#4)! Tro kopi av bilen fra spillet: - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 får spillet i morra.. GLEDER meg :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Bare jeg som syns det er til tider irriterende at du ligger i 200 mhp også kommer en suv politibil susende forbi? Syns også det er STOR varisjon i hvor vanskelig det er å kjøre fra politiet, noen ganger er det 0 stress, andre ganger kommer det jo biler fra alle bauer å kanter.. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 noen som vet hvor jeg kan finne en 100% savegame? Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Bare jeg som syns det er til tider irriterende at du ligger i 200 mhp også kommer en suv politibil susende forbi?Syns også det er STOR varisjon i hvor vanskelig det er å kjøre fra politiet, noen ganger er det 0 stress, andre ganger kommer det jo biler fra alle bauer å kanter.. Er igrunn enig. Men nå har jeg aldri blitt frakjørt av en suv, de kommer farende inn i fronten min i 250km/t. Det er vanskeligere å stikke av fra snuten om bilen din er "on fire". Nesten fullt på 3xflamme har jeg hatt. Bytt bilen din iblant til en annen du har i garasjen. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Var en tur i England på torsdag og knipset selveste NFS-hovedpersonen til Gatebil Magazine (#4)! Tro kopi av bilen fra spillet:Henrik Var bilen like deilig som den ser ut på bilde?hehe... Gleder meg til torsdag...Da kommer Nfsmwbe min ;) Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jeg er VIRKELIG skuffa over dette spillet, alt for lett å håndtere bilen og kjøre, NFSU2 hadde best fysikkmotor så langt i nfs serien, og jeg syns de skulle brukt den, uansett er det virkelig moro å kjøre fra politiet og det som følger med, ble veldig positivt overrasket over "filmklippene" i spillet. Men tror ikke jeg kommer til å "runde" spillet flere ganger enn jeg må for å få m3gtr :) Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 NFSU2 hadde best fysikkmotor så langt i nfs serien Du har røyka a :crazysant ?? :D MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg