Åsert Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 :) Siter Volvo for life . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 man får bruke den etter att man har kjørt det siste løpet! men man kan bare bytte farge og vinyl på den! syntes den gjekk så dårlig! Det er kanskje fordi du har en del unique performance deler på den bilen du bruker til vanlig. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 fikk jaggu oppgradert gatas skrekk litt :p 20" Racing Heart felger med fin kant, akkurat passe til en Punto :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Fler av mine biler Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Min ford.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Det var vel drap av en GT40... :scared Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hmm.. Jeg har orginal spillet av NFSMW, men når jeg prøver og skal spille online så er alle username tatt. Det kan ikke stemme da jeg har prøvd mange forskjellig. Skjer dette hos noen andre? NOe som vet hva som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hmm.. Jeg har orginal spillet av NFSMW, men når jeg prøver og skal spille online så er alle username tatt. Det kan ikke stemme da jeg har prøvd mange forskjellig. Skjer dette hos noen andre? NOe som vet hva som er galt? Hmm rart. Husk på at det veldig mange som spiller det. Prøv med et langt username. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Det var vel drap av en GT40... :scared var vel også det som var poenget... happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Min ford.. fet den da! har ikke spillet, så derfor lurer jeg på om man kan heve hjulbuene på noen biler? ser ganske heva ut de på denne gt'n Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Kan ikke manuelt heve hvor mye du vil. Men blir heva automatisk når du slenger på body kit. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Mens dere snakker om heving, tenkte jeg å snakke om det motsatte.. Er det noen som merker noen forskjell på den "performance tunning" saken når det gjelder senking og heving(bortsett fra att den slår neddi når du sekner den)? Tenkte om man så forskjell hvis noen skjønner hva jeg mener da... Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Mens dere snakker om heving, tenkte jeg å snakke om det motsatte.. Er det noen som merker noen forskjell på den "performance tunning" saken når det gjelder senking og heving(bortsett fra att den slår neddi når du sekner den)? Tenkte om man så forskjell hvis noen skjønner hva jeg mener da... Jeg så ikke noe forskjell. Dårlig greier. Imprezaen min hadde trengt senkning. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Håhå! Har spillet på xbox nå, og jeg må si, jeg liker spillet. Litt usannsynlig og slikt, men dette er jo nfs på en solskinnsdag, og jeg tror ikke man kommer unna det. Det jeg ikke skjønner, når jeg har slått en på blacklisten, så bruker jeg og ta en bonus, i håp om pink slip, og en performance. Får jeg performance delen automatisk installert? Eller må jeg dra til en "shop" og få tak i den? Jeg tror jeg får den automatisk, siden jeg aldri har funnet delen. Noen som vet? Jeg digger spillet. Har kun 3 biler til nå, sliter med et par milestones atm :P Police chase er rått tvers igjennom. Bare kjipt å ha kjørt i 20 minutter, og klart alle milestones oppdragene, og fått nok bounty til å utfordre neste person på blacklisten, også bli busted av de jævla politi folka! Tips: De store SUV`ene, altså SUV Heavy, får man 15000 for å knuse :D Hehe. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Håhå! Har spillet på xbox nå, og jeg må si, jeg liker spillet. Litt usannsynligog slikt, men dette er jo nfs på en solskinnsdag, og jeg tror ikke man kommer unna det. Det jeg ikke skjønner, når jeg har slått en på blacklisten, så bruker jeg og ta en bonus, i håp om pink slip, og en performance. Får jeg performance delen automatisk installert? Eller må jeg dra til en "shop" og få tak i den? Jeg tror jeg får den automatisk, siden jeg aldri har funnet delen. Noen som vet? Jeg digger spillet. Har kun 3 biler til nå, sliter med et par milestones atm :P Police chase er rått tvers igjennom. Bare kjipt å ha kjørt i 20 minutter, og klart alle milestones oppdragene, og fått nok bounty til å utfordre neste person på blacklisten, også bli busted av de jævla politi folka! Tips: De store SUV`ene, altså SUV Heavy, får man 15000 for å knuse :D Hehe. du må gå inn på shopen, så er det noe som heter backroom, der kan du sette på det du har vinni fra han! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg