Gå til innhold

Nfs: Most wanted

Ranger emnet

bilgal86

Anbefalte innlegg

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

man får bruke den etter att man har kjørt det siste løpet! men man kan bare bytte farge og vinyl på den! syntes den gjekk så dårlig!

Det er kanskje fordi du har en del unique performance deler på den bilen du bruker til vanlig.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg har orginal spillet av NFSMW, men når jeg prøver og skal spille online så er alle username tatt. Det kan ikke stemme da jeg har prøvd mange forskjellig. Skjer dette hos noen andre? NOe som vet hva som er galt?

Hmm rart. Husk på at det veldig mange som spiller det. Prøv med et langt username.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens dere snakker om heving, tenkte jeg å snakke om det motsatte..

Er det noen som merker noen forskjell på den "performance tunning" saken når det gjelder senking og heving(bortsett fra att den slår neddi når du sekner den)?

Tenkte om man så forskjell hvis noen skjønner hva jeg mener da...

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens dere snakker om heving, tenkte jeg å snakke om det motsatte..

Er det noen som merker noen forskjell på den "performance tunning" saken når det gjelder senking og heving(bortsett fra att den slår neddi når du sekner den)?

Tenkte om man så forskjell hvis noen skjønner hva jeg mener da...

Jeg så ikke noe forskjell. Dårlig greier. Imprezaen min hadde trengt senkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå! Har spillet på xbox nå, og jeg må si, jeg liker spillet. Litt usannsynlig

og slikt, men dette er jo nfs på en solskinnsdag, og jeg tror ikke man kommer unna

det. Det jeg ikke skjønner, når jeg har slått en på blacklisten, så bruker jeg og ta

en bonus, i håp om pink slip, og en performance. Får jeg performance delen automatisk

installert? Eller må jeg dra til en "shop" og få tak i den? Jeg tror jeg får den automatisk, siden jeg aldri har funnet delen. Noen som vet?

Jeg digger spillet. Har kun 3 biler til nå, sliter med et par milestones atm :P

Police chase er rått tvers igjennom. Bare kjipt å ha kjørt i 20 minutter, og klart alle

milestones oppdragene, og fått nok bounty til å utfordre neste person på blacklisten, også bli busted av de jævla politi folka!

Tips:

De store SUV`ene, altså SUV Heavy, får man 15000 for å knuse :D Hehe.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå! Har spillet på xbox nå, og jeg må si, jeg liker spillet. Litt usannsynlig

og slikt, men dette er jo nfs på en solskinnsdag, og jeg tror ikke man kommer unna

det. Det jeg ikke skjønner, når jeg har slått en på blacklisten, så bruker jeg og ta

en bonus, i håp om pink slip, og en performance. Får jeg performance delen automatisk

installert? Eller må jeg dra til en "shop" og få tak i den? Jeg tror jeg får den automatisk, siden jeg aldri har funnet delen. Noen som vet?

Jeg digger spillet. Har kun 3 biler til nå, sliter med et par milestones atm :P

Police chase er rått tvers igjennom. Bare kjipt å ha kjørt i 20 minutter, og klart alle

milestones oppdragene, og fått nok bounty til å utfordre neste person på blacklisten, også bli busted av de jævla politi folka!

Tips:

De store SUV`ene, altså SUV Heavy, får man 15000 for å knuse :D Hehe.

du må gå inn på shopen, så er det noe som heter backroom, der kan du sette på det du har vinni fra han! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider