VaileNt^ Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Er spillet ditt et av de spillene som faktisk skal være støttet da ? Need For Speed Most Wanted til Xbox selges!! Pm meg. Mvh Ti tegn!! Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Ti tegn!! Tviler på at den versjonen er støttet da de finnes en 360-versjon ... Men det er jo ikke mye jobb å sjekke det hos ms. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Tviler på at den versjonen er støttet da de finnes en 360-versjon ... Men det er jo ikke mye jobb å sjekke det hos ms. Ja tviler litt jeg å i og med at den ikke funker etter updaten Fant heller ikke spillet i Microsofts Xbox Games Cataloge eller Xbox 360 Game Detail Pages! Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 halla , lurte på noe har kommet til 58% i spille og akkurat fått viperen :) men jeg har hørt rykter om at drifting kommer i slutten av spille , er det noen av dere som kan bekrefte det??? m.v.h tony Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Camaroen er med på Black Edition på PS2. *vil ha black edition. Kjøre camaro*:p Er på 50% og black list 5:) Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 halla , lurte på noe har kommet til 58% i spille og akkurat fått viperen :)men jeg har hørt rykter om at drifting kommer i slutten av spille , er det noen av dere som kan bekrefte det??? m.v.h tony Desverre ikke noe drifting bortsett fra den du gjør i spillet til vanlig... Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Desverre ikke noe drifting bortsett fra den du gjør i spillet til vanlig... f*** ass , har kommet til 64% nå da, hvem bil synnes dere er best??? har testa en del biler selv, jeg synnes at VIPEREN er best...? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 spilte black edition i 2 timer så var jeg lei.. Dette er ett av di mest skuffende nfs spilla hittil syns jeg, kunne vært bra om: Det hadde vært realistiske politibiler, ikke så mye tuperware til bilene, litt mer "vanlig" atmosfære, ikke autobrems i lav fart (så bilen skal spinne mer :duh) Men kult at di har fått tilbake superbilene :) og at man kan kjøre overalt.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 spilte black edition i 2 timer så var jeg lei.. Dette er ett av di mest skuffende nfs spilla hittil syns jeg, kunne vært bra om: Det hadde vært realistiske politibiler, ikke så mye tuperware til bilene, litt mer "vanlig" atmosfære, ikke autobrems i lav fart (så bilen skal spinne mer :duh)Men kult at di har fått tilbake superbilene :) og at man kan kjøre overalt.. Ble skikkelig skuffet over EA denne gangen... Hvorfor bygget dem ikke bare videre på underground 2 i stedet for å starte på en helt ny platform... Jeg vil ha tilbake M3 GTR`en hehe Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 f*** ass , har kommet til 64% nå da, hvem bil synnes dere er best??? har testa en del biler selv, jeg synnes at VIPEREN er best...? Før var vel Gallardo m/all trim favoritten, men nå går det i Carrera GT, også den med all trim! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Må selv si at gallardo`n med full trim og spesmarks er favoritt,men bruker bmw`n litt og ;) kommer helt ann på hva jeg skal gjøre... Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Har god smak for hvordan en bil skal se ut, tørr jeg påstå :) Må si Cayman er den bilen som føles lettest å manøvrere. Ellers ser Turbo S'n klart best ut, 996 karroset er gudomlig. Blir en Bayer eller 3 i garasjen så fort sjansen byr seg. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Jeg kjører med Subaru Impreza jeg da.. Med ALT av trim, og dyreste bodykit. Er sikkelig grom å kjøre med.. Ligger godt og drar enda bedre...Viperen slenger for mye med ræva... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 hvordan kontoller man lystgassen på PC min bløss bort med en gang jeg starter et løp, og det ser ut som den er på hele tiden, for med en gang det er laddet opp litt gass igjen så er den borte... Plz. Svart trenger hjelp vinner ikke når det er slik Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 hvordan kontoller man lystgassen på PC min bløss bort med en gang jeg starter et løp, og det ser ut som den er på hele tiden, for med en gang det er laddet opp litt gass igjen så er den borte... Plz. Svart trenger hjelp vinner ikke når det er slik Sjekk hvem knapp lystgassen er til,kan jo hende den henger på tastaturet..en tanke :D Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg