VolvoMan Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Sjekk hvem knapp lystgassen er til,kan jo hende den henger på tastaturet..en tanke :D det sjekket jeg før jeg stilla spørsmålet, men jeg fant løsning lasta ned en Patch og da funka det som det skulle. så nå er alt bra. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Her er mine Porscher: Porsche Cayman S Porsche 911 Carrera S Porsche 911 Turbo S Porsche Carrera GT Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 har netopp begynt å spille nfsmw men hvorfor kan jeg ikke kjøpe bmw`n, får man den i slutten av spillet eller? og i så fall, er det flere skjulte biler? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 har netopp begynt å spille nfsmw men hvorfor kan jeg ikke kjøpe bmw`n, får man den i slutten av spillet eller? og i så fall, er det flere skjulte biler? Får den til slutt ja. Ikke noen flere skjulte biler som jeg vet om. Men hvis du har black edition så kan du kjøre en gammel camaro på siste løpet på challenge series. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 BMW'n finnes bare som Razor's GTR og standard M3 GTR i quick race. Porsche 911 GT2, Chevrolet Corvette C6-R og Mercedes SL65 kan man bare bruke i quick race. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Er veldig fersk i spillet nå, lurer på: 1: rundt kartet er det noen "barer" og en flamme. hva betyr denne? 2: når man blir busta av politiet, kan man betale med penger eller med noe annet (husker ikke hva det heter). hva er det andre? Takker for svar og forklainger jeg får. Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 du skan slippe ut av fengslet ved å bruke free out of jail. da slipper man og få et kryss på bilen også. 3 kryss å poletiet tar bilen å du må betale den til bake. når du bruker free out of jail. så blir det som at plitijaket ikke har skjed. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Men jeg har ikke fått noe free out of jail. er det noe man sperer seg opp?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Har slått av autosave jeg. Saver før løpet, og hvis jeg ikke klarer det loader jeg tilbake. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det som er rundt kartet er Heat Level. Når Heat Levelen stiger kommer det mer politi etter deg og det blir mye vanskeligere å slippe unna. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hva er denne "black edition" som alle snakker om? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 spesial utgave av nfsmw, litt bonus biler og løp Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hva er catchup og hvordan virker det? har alltid lurt på det jeg?!?!?!?! Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hva er catchup og hvordan virker det? har alltid lurt på det jeg?!?!?!?! Catchup er vel sann hvis du eller motstanderen kræsjer og havner langt bak så er han plutselig rett ved deg noen sek etter på. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hva er catchup og hvordan virker det? har alltid lurt på det jeg?!?!?!?! Den bakerste bilen går raskere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg