Gå til innhold

Nfs: Most wanted

Ranger emnet


bilgal86

Anbefalte innlegg

Sletter detta spillet fra PC'n, er gått lei lissom. Å det er som andre sier urealistisk til de grader. har funnet ut at samme hvordan du tuner bilen så sklir den jo rundt på veien som et akebrett uten styring.

 

Lastet denne ned som warez.... jepp moderatorer, piratversjon. Men med dette spillet så er det jaggu godt, så sparte jeg jaffal de penga.

 

Drar vel heller fram NFSU2 når jeg har lust å kjøre litt igjen selv om det blir lenge til, der har man jaffal litt kontroll på doningen. Men det blir nok ikke noen flere EA spill for meg

 

Da er du ikke mye til tuner hvertfall!

Ingen flere EA spill? Det skal nesten godt gjøres. EA har en hånd i rimelig mange store spill :P

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er det bare å skaffe deg black edition egentlig, en del nye biler, noen enda raskere enn gt40 ;), et par nye baner og noen helt tullinger bak rattet i politibilene...

 

hva gjør man når man møter 5 og 5 SUVs i bredden som kommer imot i en krapp sving? jo, man blir busta :(

alt er lov så lenge ingen ser det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hva gjør man når man møter 5 og 5 SUVs i bredden som kommer imot i en krapp sving? jo, man blir busta :(

Det må man være obs på, og føle med på kartet,når det er roadblock rundt en sving kan det være lurt å slakke av bittelitt på gassen til du ser ossen dem er plassert. Og kan du ikke kjøre utenom blocken,er det om å gjøre å sikte på ræva på bilen og bruke litt nos :D

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er toppfarten DIN i MW?

 

har hatt 390 kun én gang, men tenkte ikke på screen shot i det øyeblikket kan man vell si. nå gjør jeg ikke noe annet enn å prøve på det igjen :cool:

 

 

Har fått min Carrera GT med Junkman tuning ti ca 385 en gang, og med infinite NOS fikk jeg opp den i 430.

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

 

 

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått gjort å passere 400 i det spillet, men da regner jeg jo med at du har hatt din gt en stund, eller ventet med å oppgradere bilen din til du hadde fått den, så du hadde alle junkman oppgraderingene tilgjengelig på samme bilen? for det går jo ikke f.eks å kjøpe den etterpå, og så sette all tuningen til max, da passerer den jo aldri 400?

alt er lov så lenge ingen ser det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må man være obs på, og føle med på kartet,når det er roadblock rundt en sving kan det være lurt å slakke av bittelitt på gassen til du ser ossen dem er plassert. Og kan du ikke kjøre utenom blocken,er det om å gjøre å sikte på ræva på bilen og bruke litt nos :D

 

Speedbreaker hjelper og. Får man litt bedre tid på seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått gjort å passere 400 i det spillet, men da regner jeg jo med at du har hatt din gt en stund, eller ventet med å oppgradere bilen din til du hadde fått den, så du hadde alle junkman oppgraderingene tilgjengelig på samme bilen? for det går jo ikke f.eks å kjøpe den etterpå, og så sette all tuningen til max, da passerer den jo aldri 400?

 

 

En MAX tunet Carrera GT med Junkman deler og litt styling (har lastet opp noen bilder her)... Men da brukte jeg en trainer med infinite NOS. Uten det fikk jeg opp den i ca 385.

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

 

 

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Jeg vil nå si at nfs mw var INGEN skuffelse. Et spille med MYE fart og morro. Noe jeg har savnet i de forrige versjonene siden nfshp2, som VAR en skuffelse. Har spilt nfs siden tidenemorgen da det første kom ut tilbake i 1996. Var et banebrytende spill syntes jeg da. Og etterpå har de bare vært kanonbra alle sammen. ELSKER need for speed. hehe.

 

Men uansett må jeg jo si at jeg er litt enig at nfs mw også var en liten skuffelse med tanke på tuning og justering av biler. Det er jeg enig i, men synes ikke det trekker så mye ned. Alt i alt synes jeg det er et KANON morsomt spill med mange herlige og fartsfylte timer. :-) Det er helt klart et av de beste spillene i serien, men topper ikke. Nfs Porsche er helt klart det beste. Masse biler, bra grafikk (for den gangen), masse artige detaljer som blinklys, kupeer i alle bilene, lys osv. Synd de har sluttet/blitt sløve på sånt nå i dag på de nye spillene. savner virkelig det å se inn i bilen, og bruke litt detlajer. er jo ikke no viktig eller big deal, men det hører liksom med. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er toppfarten DIN i MW?

 

har hatt 390 kun én gang, men tenkte ikke på screen shot i det øyeblikket kan man vell si. nå gjør jeg ikke noe annet enn å prøve på det igjen :cool:

 

Maxa på 231 i en Evo.. Liker å kjøre freewayen rundt Downtown Rockport, der går det fort!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

min mening om most wanted er at spillet har fetere biler enn underground 2, men jeg syns tuninga og stylinga er mye mer morsomt på underground 2, for på most wanted kan man ikke bytte lykter eller bestemme fangerne, bare komplette sett.. det syns jeg er dårlig! men ellers morro spill:) men som sagt, jeg spiller heller underground 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår